تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 15:29
کد خبر : 705

سرپرست مدیریت پشتیبانی و ساختمان شرکت بیمه رازی:

بیمه رازی در منطقه خاوران شعبه می زند

بیمه رازی در منطقه خاوران شعبه می زند
اخبار پولی مالی- بیمه رازی در تهران با وجود گستره فعالیت بسیار زیاد، تنها دو شعبه دارد، اما به زودی شعبه سوم شرکت در منطقه خاوران افتتاح خواهد شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، خسرو علیایی،سرپرست مدیریت پشتیبانی و ساختمان شرکت بیمه رازی از برنامه ریزی جدی برای ایجاد تحول در حوزه شعب این شرکت خبر داد و با بیان اینکه شرکت باید در همه استان ها و شهرهای بزرگ کشور شعبه داشته باشد،‌ گفت: برنامه ریزی ها لازم بدین منظور انجام شده و بر اساس منابع تخصیص یافته، این اقدام به مرور صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از استان های کشور با وجود یک شعبه نمی توانند به میزان کافی پاسخگوی نیاز مشتریان باشند،‌ اظهار کرد: بیمه رازی در تهران با وجود گستره فعالیت بسیار زیاد، تنها دو شعبه دارد، اما به زودی شعبه سوم شرکت در منطقه خاوران افتتاح خواهد شد.
سرپرست مدیریت پشتیبانی و ساختمان شرکت بیمه رازی همچنین استیجاری بودن بسیاری از شعب را نامطلوب خواند و با بیان این که مدیرعامل شرکت، بر لزوم تملک این شعب تاکید کرده است،‌ خاطرنشان کرد: تملک شعب علاوه بر ثبیت جایگاه بیمه رازی در استان ها، بسیاری از هزینه ها را کاهش داده و برند شرکت را نیز بیش از پیش تقویت می کند.
وی همچنین از اقدامات اساسی برای تقویت شرایط حفاظت از شعب خبر داد و با تاکید بر این که همه شعب باید به دوربین های نظارتی مجهز شوند، گفت: با این روش هم امنیت شعب افزایش می یابد و هم کیفیت خدمات رسانی ارتقا خواهد یافت.
علیایی همچنین اعلام کرد که شعب بیمه رازی بر اساس کارکرد،‌ ظرفیت ها و توانایی ها، رتبه بندی خواهند شد و از این پس بودجه های تبلیغاتی، امکانات اداری و نیز خدمات سازمانی بر اساس رتبه دریافتی به آنها تعلق خواهد گرفت.
وی در پایان این جلسه از همکاران بیمه رازی در سراسر کشور خواست مشکلات شعب خود را به صورت مستقیم به این واحد منعکس کرده و در پیشرفت شرکت سهیم باشند.
در پایان این نشست تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط  ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا شد.
«سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و تاکنون مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت در این برنامه زنده، به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.