تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 10:14
کد خبر : 4074

در ارومیه

شعبه شهید رجایی بیمه آسیا افتتاح شد

شعبه شهید رجایی بیمه آسیا افتتاح شد
اخبار پولی مالی-  با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مسئولان عالی رتبه استان آذربایجان غربی، شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، آیین افتتاح شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه با حضور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، سید سلمان ذاکر  نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استانداری استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صنعت بیمه را امری ضروری در زندگی روزمره امروز توصیف کرد و گفت: در تمام دنیا هیچ عملیات اقتصادی، صنعتی، حمل و نقل و … بدون پوشش بیمه شکل نمی گیرد. و خوشبختانه عملکرد صنعت بیمه در ایران، در حمایت از کلیه فعالیت های اقتصادی و تولیدی، قابل توجه بوده است.وی تحریم ها را موجب نهادینه شدن جایگاه صنعت بیمه در کشور توصیف کرد .

مدیرعامل بیمه آسیا همچنین با اشاره به نقش و فعالیت بیمه آسیا در زمان وقوع حوادث طبیعی در سال های گذشته در کشور گفت: وقوع حوادث مختلف در سال های اخیر از جمله حادثه زلزله، وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نشان داد که بیمه آسیا به شایستگی در کنار مردم بوده است و خسارت دیدگان، با عملکرد به موقع و مناسب این شرکت به راحتی خسارت خود را دریافت کردند.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا افزود: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور با ۶۲ سال سابقه در عرصه بیمه گری و سرمایه ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت هموطنان عزیز و شهروندان استان آذربایجان غربی برای ارائه انواع پوشش های بیمه ای است.

مدیرعامل بیمه آسیا، عملکرد این شرکت در آذربایجان غربی را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت استراتژیک استان از لحاظ حمل و نقل و ترانزیت، معادن، کشاورزی و گردشگری و هم مرز بودن با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان و وجود ۹ گمرک و پنج بازارچه مرزی، اظهار داشت: هدف از افتتاح دومین شعبه بیمه آسیا در ارومیه، ارائه خدمات با کیفیت و در حداقل زمان به بیمه گذاران است لذا  باید بیش از گذشته فعال بود و از مسئولان محترم استانی انتظار می ورد از این ظرفیت بالقوه در مسیر توسعه منطقه و افزایش نفوذ بیمه، حداکثر بهره را ببرند.

در این مراسم همچنین آیدین رحمانی، معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی در سخنانی از تلاش های مدیر عامل بیمه آسیا در راه اندازی دومین شعبه در ارومیه و ارایه خدمات متنوع بیمه ای به هم استانی ها توسط بیمه آسیا تقدیر کرد و گفت: بیمه یکی از ارکان توسعه اقتصادی در هر کشوری است که با ارائه خدمات گوناگون علاوه بر حفظ سرمایه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب ثروت ملی، از طریق جبران خسارت‌های احتمالی، مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری را در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیل می‌کند و انگیزه لازم را برای اجرا و توسعه طرح های اقتصادی به وجود می آورد.

در ادامه این مراسم، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره  به  آگاهی اندک مردم از تهدیدات و ریسک های مختلف پیرامون خود، وظیفه بیمه ها را در مورد آگاه سازی مردم خطیر بیان کرد و گفت: شرکت های بیمه باید با اطلاع رسانی دقیق و مد نظر قرار دادن الگوهای سایر کشورها، در صدد کاستن از خسارات و آسیب های وارده به مردم برآیند.

در این برنامه همچنین، نادر وارثی رییس شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان غربی، در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین برنامه، گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در این استان ارائه کرد.

گفتنی است در مراسم افتتاح شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه، معاونین مدیرعامل، تنی چند از مدیران، سرپرست منطقه سه، رییس شعب استان اردبیل و استان آذربایجان غربی و سایر روسای شعب استان، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.