تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۲۲
73 بازدید
کد خبر : 2379

رئیس کل بیمه مرکزی :

شبکه فروش بیمه نگران آیین نامه کارمزد نباشند

شبکه فروش بیمه نگران آیین نامه کارمزد نباشند
اخبار پولی مالی_ پیش از تدوین و ابلاغ آیین نامه های مرتبط با شبکه فروش با انجمن ها و کانون های مرتبط هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت تا ابهامات برطرف شود.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی،رئیس کل بیمه مرکزی که در نشست مجازی با نمایندگان شبکه فروش سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه بدون حضور شبکه فروش و انجمن های صنفی هیچ معنا و مفهومی ندارد و نهاد ناظر برای جلب رضایت نمایندگان این شبکه، تمامی توان حاکمیتی و فنی خود را به کار خواهد گرفت.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از تعامل سازنده نهادنظارتی و شبکه فروش، حضور نمایندگان شبکه فروش در نشست مجازی (کلاب هاوس) در نشست های مشترک را خواستار شد و افزود: در خصوص ابهامات آیین نامه ۱۰۲ به ویترین ارزشمند صنعت بیمه اطمینان می دهم که درنخستین جلسه شورای عالی بیمه بازنگری قابل قبولی در راستای تامین نقطه نظرات ایشان صورت خواهد گرفت.
وی رشد پرتفوی و افزایش ضریب نفود بیمه را در گرو تلاش و دلگرمی شبکه فروش و رفع دغدغه های معیشتی آنان ارزیابی کرد و اظهار داشت: وظیفه ذاتی نهاد ناظر صنعت بیمه ایفای حقوق شبکه فروش است و تصمیمی در تضاد با منافع این عزیزان اتخاذ نخواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه از رشد هماهنگ پرتفوی بیمه با نرخ تورم خبر داد و افزود: سودآوری متناسب صنعت بیمه با نرخ تورم یک دستاورد بزرگ است که در آینده نزدیک و با تلاش هر چه بیشتر شرکت ها و همچنین شبکه فروش بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
وی افزایش سودآوری صنعت بیمه از ۸۵۰ میلیارد تومان به ۱۲۴۰۰ میلیارد را قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه در شبکه فروش اعم از کارگزاران، نمایندگان و بازاریابان از مهمترین عواملی است که می تواند رشد قابل توجه این صنعت را به دنبال داشته باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی از ضرورت آموزش بازاریابان و شناسنامه دار شدن این قشر در صنعت یاد کرد و گفت: با جذب بازاریابان حرفه ای و آموزش دیده خانواده صنعت بیمه شاهد جمعیت سیصدهزارنفری خواهد شد و رشد سه برابری پرتفوی صنعت بیمه در گرو افزایش بازاریابان است.
وی سیاست بیمه مرکزی را در فرایند عملیاتی بیمه گری، انبساطی و توسعه محور اعلام کرد و گفت: در تمامی رشته های بیمه ای با رفع موانع و ارائه راهکارهای متناسب به سمت تحقق اهداف صنعت بیمه حرکت خواهیم کرد.
 سلیمانی از طرح ها و برنامه هایی در راستای ارتقای جایگاه کانون های صنفی بیمه ای نیز خبر داد و برای برپایی جلسات هم اندیشی در سطوح مختلف بین نهاد ناظر و نمایندگان کانون ها اعلام آمادگی کرد.
وی عضویت اعضای کانون های صنفی در مراکز و کمیسیون های تصمیم ساز را منوط به همخوانی با قوانین بالادستی عنوان کرد و گفت: رابطه قراردادی بین شرکت ها و نمایندگان برای نهاد ناظر قابل احترام است و بیمه مرکزی همچنان از تعیین تکلیف ها غیرضروری پرهیز خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی به اهمیت بار کارشناسی مصوبات شورای عالی بیمه اشاره کرد و اطمینان داد آیین نامه ۹۲ نیز با نگاه کارشناسی توام با مساعدت، اصلاح خواهد شد.
گفتنی است در این نشست تنی چند از مدیران و مسئولان و همچنین نمایندگان شبکه فروش با ابراز رضایت از این گفتگوی سازنده به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بانک دی بانک دی