تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 11:52
کد خبر : 4345

سید عبدالله میرحسینی

شایسته سالاری در یک انتخاب

شایسته سالاری در یک انتخاب
اخبار پولی مالی- حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” با کسب تمامی آرا به عنوان رییس هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، هفته ای که گذشت اتفاق خوبی درسندیکای بیمه گران ایران افتاد و در اولین جلسه هیات رییسه سندیکای بیمه‌گران ایران حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” با کسب تمامی آرا به عنوان رییس هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.

درحال حاضر ایران در نوع خود یکی از بالاترین سطوح‌ دارای قشر جوان است که در صورت استفاده مناسب از این پتانسیل می توان پیشرفت، رشد و تحول را شاهد باشیم. جوانگرایی در صنعت بیمه یکی ازعوامل مهم توسعه‌ در این صنعت محسوب می شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم بارها بر این نکته تاکید داشتند که درهر عرصه‌ای که جوانان ورود پیدا کنند با شجاعت و خلاقیت خود ، تحولی جدی ایجاد خواهند کرد.
در همین راستا در واپسین روزهای آبان سال ۹۶ حجت بهاری فر که تجربه فعالیت در بیمه ایران را در کارنامه خود داشت به عنوان یکی از مدیران جوان صنعت بیمه سکان هدایت شرکت بیمه “ما” را در دست گرفت و در چند سال اخیر ، این شرکت شاهد تحولات ملموس و چشمگیری بوده است و پس از استقرار تیم جدید مدیریتی درمسیر پیشرفت قرار گرفته است.
ایجاد اتحاد و انسجام سازمانی، احیای فروش و‌ رشد پایدار ، افزایش سرانه تولید حق بیمه، اجرای استراتژی فروش متوازن و سودده، اخذ توانگری مالی یک از بیمه مرکزی ایران ، حضور موفق در بازار سرمایه و…از برنامه های موفق بهاری فر دراین شرکت بوده است.
بهاری فر در سال ۹۸ توانست رای اعتماد مدیران عامل صنعت بیمه را کسب کند و به عضویت نخستین هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران درآید. در سال ۱۴۰۰ بهاری فر با اعتماد مجدد مدیران عامل شرکت های بیمه، عضو هیات رییسه سندیکا شد، لیکن موفقیت عمده وی کسب رای اعتماد اعضای هیات رییسه برای کرسی ریاست بر هیات رییسه این نهاد صنفی مهم در کشور بود .

با انتخاب حجت بهاری فر انتظار می رود که در این دوره ریل گذاری جدیدی در اتخاذ تصمیمات هیات رییسه سندیکا صورت گیرد.

تجربه نشان داده است که هر کجا جوانان شایسته ، متعهد و خوشفکر حضور پیدا نموده اند ، تحول و نوآوری قرین حضور آنان شده است. تجربه مدیریتی حضور در بخش های دولتی و خصوصی صنعت بیمه، امید به ایجاد تحولات مثبت در این نهاد صنفی در دوره ریاست بهاری فر را دوچندان نموده است.

امید است سندیکای بیمه گران ایران در دوران ریاست آقای بهاری فر درمسیراهداف خود و همچنین اهداف متعالی و تحول خواهانه صنعت بیمه گام های موثرتری را بردارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.