تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 14:24
کد خبر : 7531

در معاملات امروز رقم خورد؛

شاخص بورس ۸۶۶ واحد افت کرد

شاخص بورس ۸۶۶ واحد افت کرد
اخبار پولی مالی- شاخص کل در بازار بورس و اوراق بهادار امروز با اُفت ۸۶۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۳۶ واحد رسید.

به گزارش اخبار پولی مالی، شاخص کل در بازار بورس و اوراق بهادار امروز با اُفت ۸۶۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۳۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۴۲۶ واحدی به رقم ۳۶۳ هزار و ۷۶۸ واحد رسید.

از نمادهای تأثیرگذار در شاخص امروز بازار بورس می‌توان به «فملی»، «شفن»، «فولاد»، «اُپال»، «شبدیس» و «وبملت»، «شتران» اشاره کرد.

همچنین از نمادهای پرتراکنش در بازار امروز، نمادهای «برکت»، «شستا»، «انرژی ۳»، «بورس»، «غزر»، «کالا» و «فسبزوار» بودند.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل ۲۸ واحد افت کرده و به رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۷۰ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه در فرابورس از ۳۴۴ هزار میلیارد تومان فراتر رفت معامله‌گران امروز در فرابورس ایران بیش از ۱.۸ میلیارد سهام‌حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۱۸۰ هزار فقره معامله و به ارزش بیش از ۴۸ هزار و ۱۵۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نماد فرابورس ایران بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشته و نمادهای سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، مدیریت انرژی امیدتابان حور و صنعتی مینو بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.