تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
115 بازدید
کد خبر : 11440

سندگل نظامی خبر داد:

سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد

سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد
اخبار پولی مالی- مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مهدی سندگل نظامی مدیر امورروابط عمومی و حوزه مدیریت به پایگاه خبری بانک مسکن، درباره اجرای طرح نوبت‌دهی تلفنی شعب گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شد.

وی افزود: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مشتریان در شرایط بحرانی موجود به منظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت به دلیل شلوغی و وجود صف‌های طولانی است. در این راستا طبق دستور مدیرعامل بانک مسکن و به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی‌ آنان، این طرح به صورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدمات‌دهی به مشتریان می‌شود، گفت: این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد.

بر اساس همین طرح، مشتریان بانک مسکن در شعب تهران می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن ۶۱۰۸۸ یا ۱۸۳۰، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آن‌ها اعلام می‌شود برای انجام امور بانکی خود صرفا شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند.
این سامانه هوشمند بوده و مشتریان می‌توانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند که نوبت‌دهی آنان به صورت پیامکی به مشتریان اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بیمه دی