تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 12:33
کد خبر : 17768

بعد از ماه مبارک رمضان

ساعت کاری جدید واحدهای بانک ملی ابلاغ شد

ساعت کاری جدید واحدهای بانک ملی ابلاغ شد
اخبار پولی مالی- ساعت کاری جدید واحدهای بانک ملی ایران بعد از ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر کاهش سرعت همه گیری و لزوم بازگشت ساعت کاربه حالت عادی(قبل از شیوع بیماری کرونا) ساعت فعالیت واحدهای این بانک بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ به روال قبل بازگشت.

بر این اساس واحدهای صف در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روز پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در خدمت مردم و مشتریان گرامی می باشند.

ساعات کاری کارکنان ادارات ستادی نیز از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روز چهارشنبه از ۷ تا ۱۵ اعلام می شود.

گفتنی است زمان فعالیت واحدهای منتخب باجه عصر در استان تهران(فهرست شعب منتخب استان تهران) بعد از ساعات اداری به صورت پیوسته به مدت دو ساعت از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و زمان باجه عصر واحدهای منتخب استان ها نیز به مدت دو ساعت و تابع هماهنگی های ادارات امور شعب استان ها با استانداری و کمیسیون هماهنگی بانک ها است.

همچنین یادآور می شود که با توجه به لزوم رعایت پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت در خصوص کارکنان، محیط اداری و ارباب رجوع و تجمعات، از همه هموطنان گرامی تقاضا می شود به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده از خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران بهره مند گردند و از مراجعه غیر ضروری به شعب خودداری نمایند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.