تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 7:33
کد خبر : 15418

تاکید مدیران بانک ملی ایران بر لزوم توجه به درآمدهای ارزی بانک

رویکرد اصلی بانک ملی رسیدن به سودآوری است

رویکرد اصلی بانک ملی رسیدن به سودآوری است
اخبار پولی مالی- رویکرد اصلی بانک ملی ایران در سال 1401 را رسیدن به سودآوری با مدیریت هزینه ها، کاهش نرخ تمام شده پول و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی،مدیران بانک ملی ایران در بازدید از چند شعبه بانک، بر لزوم توجه همکاران شعب بر درآمدهای ارزی در سال آینده تاکید کردند.

علی موسوی زاده عضو هیات مدیره بانک در بازدید از شعب کاشف، هفت تیر و خشایار که به همراه اصلان کریمی معاون امور شعب تهران صورت گرفت، ضمن گپ و گفت صمیمانه با همکاران شعبه و تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران در سال جاری، رویکرد اصلی بانک در سال ۱۴۰۱ را رسیدن به سودآوری با مدیریت هزینه ها، کاهش نرخ تمام شده پول و استفاده از ظرفیت های داخلی اعلام کرد و گفت: مسئله اصلی کشور اقتصاد و معیشت مردم است و امیداریم در سال جدید با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم در جهت شکوفایی هرچه بیشتر میهن اسلامی گام برداریم.

وی با تاکید بر خدمت رسانی به موقع و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان تصریح کرد: خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که مردم بتوانند با سرعت و آرامش خاطر از خدمات بهره مند شوند.

وی از عزم راسخ هیات مدیره بانک برای تحقق برنامه‌های تدوین شده مورد نظر بانک خبر داد و تاکید کرد: سال پیش رو، سال سرنوشت‌سازی است و تحقق اهداف پیش بینی شده با سخت کوشی همکاران شعب و ستاد محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم روان سازی پرداخت تسهیلات بدون ضامن در شعب، تلاش حداکثری شعب برای جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت را خواستار شد.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.