رصد کیفیت ارائه خدمات بیمهای به زائران اربعین در مرزها و عتبات عالیات توسط نمایندگان نهاد ناظر

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، در راستای ایفای نقش نظارتی و صیانت از حقوق بیمهگذاران در ایام اربعین، بیمه مرکزی با اعزام دو هیأت نظارتی، بر حسن اجرای تعهدات شرکت بیمهگر در قبال زائران اربعین حسینی نظارت خواهد کرد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!مجید مشعلچی قائممقام بیمه مرکزی و رئیس ستاد اربعین صنعت بیمه در این باره گفت: نخستین هیأت نظارتی از روز شنبه ۱۱ مردادماه عازم نجف اشرف شد و دومین هیأت نیز در روز شنبه ۱۸ مرداد عازم خواهد شد. این هیأتها ضمن حضور میدانی در مرزهای ایران و عراق و نیز عتبات عالیات، از نزدیک کیفیت خدماترسانی بیمهگر منتخب زائران را مورد بررسی قرار میدهند.
مشعلچی افزود: زائران اربعین برای مشاهده جزئیات بیمهنامه، دریافت استعلام و ثبت شکایات خود میتوانند با مراجعه به سامانه https://mic.co.ir/arbaein یا تماس با شماره ۸۴۲۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
🔴همکاری بینبخشی برای خدمات به زائران
رئیس ستاد اربعین صنعت بیمه در ادامه گفت: همچنین بهمنظور تسهیل ارائه خدمات در تعهد صنعت بیمه، قراردادهایی توسط شرکت بیمهگر با سازمان هلال احمر، اورژانس کشور، سازمان بهشت زهرا و مراکز درمانی در کربلا، نجف، سامرا، کوت، حله و… منعقد شده است. این همکاریها در قالب انتقال مصدومان، فوتیها، ارائه خدمات درمانی و پرداخت خسارت به زائران اجرایی خواهد شد.
گفتنی است زائران عتبات عالیات با ثبتنام در سامانه سماح و پرداخت وجه بیمه، تحت پوشش بیمهای قرار میگیرند و باهدف برقراری آرامش و آسایش برای مردم، توصیه میشود که همه زائران با تهیه بیمهنامه مرتبط در این همایش عظیم شرکت نمایند.
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، بیمه گذاران ، بیمه مرکزی ، صنعت بیمه ، نهادناظر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰