طی یک هفته گذشته و در راستای حمایت از زیاندیدگان:
ارزیابی روزانه ۱۰ هزار فقره پرونده و پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال خسارت توسط بیمه آسیا

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: علیرغم بروز شرایط خاص در کشور، کلیه شعب و واحدهای پرداخت خسارت در سراسر کشور ضمن بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت خود، خدمات بیمه ای را بی وقفه به مشتریان ارائه داده اند، چراکه بیمه آسیا تامین آسایش خاطر بیمه گذاران را اولویت اصلی و راهبردی خود در فضای فعلی قلمداد می کند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
حیدری افزود : بیمه آسیا با برخورداری از شبکه گسترده خدمت رسانی، توانمندی فنی و بدنه کارشناسی قوی با تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های خسارت توانسته در وضعیت کنونی روزانه بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده را در رشته های مختلف بیمه ای، طی یک هفته گذشته ارزیابی و رسیدگی نماید.
مدیرعامل ادامه داد: بیمه آسیا به منظور حمایت از زیاندیدگان پرداخت منصفانه خسارت را یک وظیفه و رسالت خود به عنوان یک شرکت بیمه ای و خدمت گذار مردم، در عرصه اجتماعی کشور می داند و مفتخر است که با ارائه خدمات مطلوب و شایسته در راستای رعایت اصل مشتری مداری و جلب رضایت بیمه گذاران گام برمی دارد.
گفتنی است از زمان بروز شرایط جنگی در کشور، مدیرعامل شرکت ضمن بازدیدهای میدانی از شعب کشیک و واحدهای پرداخت خسارت، از نزدیک در جریان ارائه خدمات بیمه ای به مردم کشور عزیزمان قرار گرفته و پاسخگوی سوالات مشتریان و بیمه گذاران ن قرار گرفته و پاسخگوی سوالات مشتریان و بیمه گذاران بود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰