تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 13:11
کد خبر : 4071

در راستای توسعه خدمات بیمه صورت می گیرد:

راه اندازی شعب جدید در شرکت بیمه حافظ

راه اندازی شعب جدید در شرکت بیمه حافظ
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه حافظ در راستای توسعه خدمت‌رسانی به‌موقع و مناسب به مشتریان، سه شعبه جدید و یک باجه بیمه‌ای را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، حامد فرشباف ماهریان؛ مدیر امور شعب و نمایندگان این شرکت با اعلام این خبر توضیح داد: گسترش خدمات و طراحی محصولات جدید؛ افزایش مشتریان و تنوع نیازهای آنان را به دنبال دارد که این امر نیازمند ایجاد بسترهای تازه است. بیمه حافظ در شهرهای ارومیه از استان آذربایجان غربی، اردبیل از استان اردبیل، زنجان از استان زنجان و لاهیجان از استان گیلان اقدام به راه‌اندازی سه شعبه و یک باجه بیمه‌ای کرده است.

وی با اعلام اینکه براساس ظرفیت های بازار تأسیس شعب جدید نیز در برنامه‌های توسعه ای شرکت بیمه حافظ قرار گرفته، تصریح کرد: بر اساس اخرین مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه شهرهای فوق الذکر جز مناطق آزاد و ویژه اقتضادی قرار گرفته اند و همچنین طبق نیازسنجی و شناسایی پتانسیل شهرهای مختلف با هدف تعامل هر چه بیشتر و بهتر با مشتریان و بیمه گذاران، بهینه سازی و افزایش تعداد شعب نیز جزو برنامه اصلی شرکت میباشد.

مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه حافظ همچنین درخصوص برنامه‌های آتی شرکت در این حوزه خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم تا پایان سال با هدف افزایش کیفی و کمی خدمت رسانی به مشتریان، باجه ای در غرب کشور نیز راه اندازی نمائیم.

شرکت بیمه حافظ، در حال حاضر با ۱۲ شعبه ۳ دفتر ارتباطی و ۱ باجه فعالیت می‌کند.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.