تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 14:03
کد خبر : 8919

دیدار همسر مرحوم کبیری کارشناس صنعت بیمه با مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

دیدار همسر مرحوم کبیری کارشناس صنعت بیمه با مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
اخبار پولی مالی- دیدار همسر مرحوم بهمن کبیری پرویزی فعال اجتماعی و کارشناس با سابقه صنعت بیمه با مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در راستای پیگیری ومساعدت در تسریع پرداخت خسارت آن مرحوم صورت گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی؛ طی دیدار مهندس مجید بهزادپور با همسر مرحوم کبیری پرویزی از درگذشت نابهنگام این عزیز در هنگام خدمت و شرکت در همایش روز بیمه اظهار داشت: این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه ای و صنعت بیمه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات الهی را خواستارم.
مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بیان کرد : درگذشت کبیری پرویزی کارشناس با اخلاق، صدیق، دلسوز باعث تأثر و تأسف فراوان صنعت بیمه گردید. خدمات و فعالیت‌های ایشان در حوزه صنعت بیمه که همچون مشاوری توانمند بود و در امور حقوقی و دعوی‌های مربوط به حوزه کارفرما و کارگری راهنمایی قابل اطمینان و دلسوز برای مردم بود.
بهزادپور با اشاره به سال‌های فعالیت حرفه‌ای کبیری پرویزی تصریح کرد : ایشان نقش قابل توجهی در تبیین مسائل فرهنگ بیمه داشت و ترویج آن را با جدیت و پشتکار پیگیری می‌کرد و پژوهش‌های ایشان در مجلاتی همچون تازه‌های جهان بیمه و بیمه در توسعه بر کسی پوشیده نیست.
در خاتمه مدیر عامل صندوق ضمن دستور تسریع در پرداخت دیه این فعال رسانه و بیمه اظهار امیدواری نمود در کوتاه ترین مدت ممکن اقدامات این امر صورت پذیرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.