تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 18:32
کد خبر : 9490

در کنار رونمایی از دو محصول جدید :

دیتا سنتر بانک رفاه کارگران افتتاح شد

دیتا سنتر بانک رفاه کارگران افتتاح شد
اخبار پولی مالی- دیتا سنتر بانک رفاه کارگران توسط عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و از دو محصول جدید این بانک در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، طی مراسمی که هم‌زمان با نهمین نشست شورای سیاست گذاری و برنامه‌ریزی تحول راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران برگزار شد، دیتا سنتر این بانک توسط  عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و از دو محصول جدید این بانک در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دیتا سنتر بانک رفاه که امروز افتتاح شد یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز فناوری اطلاعات کشور محسوب می‌شود و از ظرفیت فنی ویژه ای در مقایسه با مراکز مشابه برخوردار است.
این گزارش می افزاید، «سامانه بتا» به عنوان بستری به منظور تامین اعتبار بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی و سامانه نئوبانک رفاه با نام « فرا رفاه» نیز نوع جدیدی از بانکداری مبتنی بر فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی، محصولات جدید بانک رفاه کارگران هستند که در کنار افتتاح دیتاسنتر بانک مورد رونمایی قرار گرفتند و بهره‌برداری از آن رسما آغاز شد.
لازم به ذکر است، « سامانه بتا» به عنوان یکی از محصولات جدید بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که از طریق این بانک در راستای ارائه و تعریف طرح های مختلف تسهیلاتی و حمایتی فراهم شده است.
گفتنی است، سامانه نئوبانک رفاه با نام ” فرا رفاه ” نیز نوعی بانک دیجیتال است که به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان می پردازد

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.