تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 12:56
کد خبر : 9135

خبر:

دریافت نسخه قرارداد تسهیلات مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر

دریافت نسخه قرارداد تسهیلات مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر
اخبار پولی مالی- مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند نسخه الکترونیکی و فیزیکی قرارداد تسهیلات خود را دریافت کنند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک مطابق با برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، نسخه الکترونیکی و فیزیکی قرارداد تسهیلات مشتریان را ارائه می‌دهد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همین راستا یک سامانه پیامکی راه‌اندازی کرده که پیامک مفاد قرارداد و جدول اقساط تسهیلات به مشتریان را ارسال می‌کند. به این صورت که یک روز پس از واریز تسهیلات، پیامکی برای وام‌گیرنده و ضامن یا ضامنین وی فرستاده می‌شود. در پیامک ارسالی به وام‌گیرنده، لینک مربوط به مفاد قرارداد و جدول اقساط و در پیامک ارسالی برای ضامن یا ضامنین، لینک مربوط به مفاد قرارداد وجود دارد. لینک یاد شده به مدت یک ماه فعال است و مشتریان از طریق لینک ارسالی می‌توانند نسبت به مشاهده و ذخیره فایل مفاد قرارداد و جدول اقساط اقدام کنند.
هر چند این امکان نیز برای مشتریان فراهم شده تا با مراجعه به شعبه، نسخه فیزیکی قرارداد را دریافت کنند، اما با عنایت به پایان نیافتن همه‌گیری کووید۱۹ پیشنهاد می‌شود هموطنان گرامی برای حفظ سلامتی خود، از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک سامانه پیامکی دیگر نیز راه‌اندازی کرده که از طریق آن پیامک وصول اقساط برای وام‌گیرنده فرستاده می‌شود. بر این اساس بعد از پرداخت اقساط توسط مشتری، پیامکی برای وی فرستاده می‌شود که مبلغ واریزی، مانده مبلغ تسهیلات، تاریخ، تعداد اقساط پرداختی و باقی‌مانده، تعداد اقساط معوقه و مبلغ آن در آن ذکر شده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.