درباره ما

اخبار پولی مالی

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی با هدف پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی روزافزون اقشار گوناگون در زمینه پولی و مالی با همکاری گروهی از کارشناسان رسانه و مشاورین ارشد اقتصادی، اقدام به انتشار اطلاعات با هدف پاسخگویی به این نیاز می نماید.

– پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی نتیجه نیاز سنجی صورت گرفته پیرامون اولویت های توسعه ای کشور در شرایط تغییر فاز اقتصادی از وضعیت شبه سنتی و بسته به وضعیت مدرن و مرتبط است. نتایج متغیرهای مورد بررسی جهت شناسایی گرایشات اقتصادی کشور با درجه بالای همبستگی مثبت و انحراف معیارهای جزیی، نمایانگر رویکرد روزافزون آحاد جامعه به استفاده از محاسبات در زندگی روزمره و تصمیم گیری های اقتصادی است. موضوعی که نیاز به اطلاعات صحیح، روزآمد، دقیق و کافی را ایجاب می نماید.
– پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی به هیچ گروه و گرایش خاص سیاسی در داخل و خارج از کشورتعلق و وابستگی ندارد، با این حال از منظر لزوم تعامل، همکاری و هم افزایی خود را وابسته به تمامی افراد و گروه های حقیقی و حقوقی قانونمند و علاقمند به آبادانی ایران اسلامی می داند.

– پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی فعالیت آزمایشی خود را در تاریخ ۲۶/۷/۸۹ همزمان با زاد روز امام رضا (ع) آغاز کرد و در تاریخ ۱۵-۱۲-۹۸ تایید ثبت در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نمود و در پاییز ۱۳۹۳ نیز مجوز فعالیت رسمی خود را از هیات نظارت بر مطبوعات کشور کسب کرد.

شماره پروانه فعالیت: ۱۸۴۰۱/۹۳

تاریخ صدور ثبت پروانه فعالیت: ۱۳۹۳/۰۷/۲۹

-صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی آقای جاوید رنجبر فرد شیرازی می باشند.

– آدرس دفتر، شماره های تماس و دیگر راه های ارتباط با پایگاه اطلاع رسانی اخبار پولی مالی را می توانید در بخش “تماس با ما” ملاحظه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.