تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 12:32
کد خبر : 3532

رییس اداره کل بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران :

خرید اقساطی، قدرت خرید را بیشتر می‌کند

خرید اقساطی، قدرت خرید را بیشتر می‌کند
اخبار پولی مالی- شرایط اقتصادی خاص حاکم بر کشور و افزایش قیمت‌ها، باعث شده که خرید بعضی کالاها با پول حاصل از پس‌انداز به امری دشوار تبدیل شود، در این راستا خرید اقساطی با استفاده از طرح کالا کارت بانک مهر ایران قدرت خرید هموطنان را بیشتر می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی، رحیمی رییس اداره کل بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به مزایای خرید اقساطی بیان داشت: در شرایط تورمی، وقتی برای خرید یک کالای ویژه پول پس‌انداز می‌کنیم، یک جهش ناگهانی در قیمت‌ها باعث می شود تا از هدفمان بسیار دور شویم و بین ما و آنچه که می‌خواهیم، فاصله‌ای طولانی به وجود می آید.
وی افزود: اینجاست که خرید اقساطی می‌تواند یک راهکار خوب باشد تا آنچه مدت‌ها برای خریدش برنامه‌ریزی کرده‌ایم، در حد یک ایده یا رویا باقی نماند.
رییس اداره کل بازاریابی بانک مهر ایران ادامه داد: خرید اقساطی با استفاده از طرح کالا کارت بانک مهر ایران به هموطنان کمک می کند تا همیشه در مقایسه با نرخ تورم، چند قدم جلوتر حرکت کنند و تغییر در شرایط پرداخت، قدرت خرید مشتریان را تقویت می‌کند.
وی تصریح کرد: یکی از مزایای طرح کالا کارت بانک مهر ایران قرض الحسنه بودن و نرخ کارمزد سالانه ۴ درصدی آن است؛ در صورتی که اگر قرار باشد متقاضیان کارت اعتباری ۱۸ درصدی استفاده کنند با بازپرداخت بیشتری مواجه خواهند بود.
رحیمی ادامه داد: از طرفی برای اینکه مشتری بتواند بر اساس توان بازپرداخت خود تصمیم‌گیری کند و دست وی در برنامه‌ریزی مالی باز باشد، کالاکارت بانک مهر ایران با دوره‌های بازپرداخت متنوع طراحی شده است. این طرح در بازه‌های زمانی ۶، ۹، ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۶ماهه قابل بازپرداخت است.

۴ اتفاق مهم در طرح کالا کارت

رحیمی افزایش مدت باز پرداخت، افزایش مبلغ، تعدد بالای پذیرندگان معتبر و طراحی وب سایت حرفه ای کالا کارت را از ویژگی های جدید این طرح بانک مهر ایران دانست و گفت: با توجه به اهمیت طرح کالا کارت در افزایش قدرت خرید هموطنان، در ماه های اخیر در ۴ حوزه «افزایش مدت باز پرداخت، افزایش مبلغ، تعدد بالای پذیرندگان معتبر و طراحی وب سایت حرفه ای کالا کارت» اقداماتی بمنظور ارتقاء و توسعه طرح مذکور صورت گرفته است.
وی درباره افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات طرح کالا کارت بیان داشت: با توجه به درخواست های مشتریان طرح کالا کارت درخصوص افزایش میزان اقساط تسهیلات کالا کارت و مذاکرات انجام شده با پذیرندگان در این طرح، دوره بازپرداخت ۱۸ ماهه نیز همانند سایر دوره های طرح کالا کارت بدون هر گونه سپرده گذاری به بازپرداخت تسهیلات کالا کارت اضافه شد.
این در حالی است که همچنان امکان افزایش اقساط تسهیلات کالا کارت تا ۳۶ ماه بر اساس طرح های کالا کارت حمایتی و امتیازی وجود دارد.
رییس اداره کل بازاریابی بانک مهر ایران ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده با جامعه هدف مشتریان در طرح کالا کارت و نیاز مشتریان به دریافت تسهیلات با مبالغ بیشتر و با توجه به افزایش قیمت کالا ها، پس از انجام مذاکرات با مدیران ارشد بانک و اخذ مجوزهای مربوطه، سقف تسهیلات کالا کارت تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان ارتقاء یافت و مراتب از سوی اداره کل سازمان و برنامه ریزی به کلیه واحد های مربوطه ابلاغ گردید.
وی با اشاره به افزایش تعداد پذیرندگان معتبر در طرح کالا کارت اظهارداشت: در حال حاضر به منظور افزایش تنوع در سبد پذیرندگان طرح کالا کارت، برای تکمیل پذیرندگان در تمامی استان ها هدف گذاری انجام شده و پذیرندگان در کل کشور در حال بازاریابی و انعقاد تفاهم نامه می باشند.
رحیمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این اداره کل با همکاری مدیران شعب استان ها و شعبه مستقل مرکزی، اقدام به بازاریابی و انعقاد تفاهم نامه با پذیرندگان کشوری در کل کشور نموده است. در حال حاضر به عنوان بخشی از نتایج بازاریابی های صورت گرفته در حوزه افزایش تعداد پذیرندگان می توان به فروشگاه های اسنوا، امرسان، پاکشوما، گلدایران، تکنولایو، مادیران، فروشگاه های زنجیره ای جامبو، سون، هایپر فمیلی و فرش فرهی و … اشاره کرد.
وی طراحی وب سایت حرفه ای در طرح کالا کارت را ضروری دانست و گفت: با توجه به نیاز مشتریان در طرح کالا کارت جهت آگاهی از پذیرندگان این طرح و همچنین مطلع شدن از شرایط فروش کالاها و خدمات پذیرندگان مذکور، این اداره کل با همکاری سایر ادارات ستادی نسبت به طراحی وب سایت حرفه ای اقدام نموده است که ان شااله در طی ماه های اخیر، وب سایت مذکور پیاده سازی و در اختیار واحدهای مربوطه قرار می گیرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.