تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 15:29
کد خبر : 62062
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش بسته هستند

حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش

حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش
اخبار پولی مالی_ مدل تسهیلات نمایندگان در راستای حمایت همه جانبه از شبکه فروش، توسط معاونت متبوعش به صورت آزمایشی تصویب شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی، امیر رضا نعمت اللهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی با اشاره به جایگاه و نقش شبکه‌ی فروش به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شرکت‌های بیمه، ضمن تأکید بر اهمیت راهبری، حمایت، توانمندسازی و نگهداشت نمایندگان، بیان داشت: براساس برنامه‌ی عملیاتی سال ۱۴۰۲ و به منظور تحقق یکی از اهداف شش‌گانه شرکت که بر ارتقاء کمی، کیفی و تجربه‌ی خوشایند شبکه‌ی فروش تأکید دارد، حمایت و توانمند‌سازی نمایندگان به عنوان عضوی از خانواده‌ی بیمه دی در رئوس برنامه‌های شرکت قرارگرفته است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی افزود: مُدل تسهیلات شبکه‌ی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائه‎ی سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینه‌ی تابلو، کمک هزینه‌ی تبلیغات، تخفیف بیمه‌نامه شخص ثالث و هدایای مناسبتی است.

نعمت اللهی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجه‌ی نماینده‌ها و طبق اولویت‌بندی مصوب، به ایشان تعلق می گیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی،نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شبکه فروش در سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه