تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 - 21:09
کد خبر : 13528

با انعقاد تفاهمنامه های همکاری صورت می گیرد:

حمایت بانک ملت از بخش های اقتصادی راهبردی

حمایت بانک ملت از بخش های اقتصادی راهبردی
اخبار پولی مالی_رویکرد بانک ملت در توسعه همکاری ها صنایع و بخش های اقتصادی راهبردی است و این بانک در تلاش است منابع بانک و سپرده گذاران در بخش هایی مصرف شود که بازدهی مناسب و ریسک پایینی دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی ، بانک ملت در کمتر از چهار ماه گذشته، چندین تفاهمنامه با شرکت های مادر و گروه های صنعتی بزرگ کشور منعقد کرده است تا علاوه بر کمک به توسعه اقتصادی کشور، در مسیر ارزش آفرینی برای سهام داران و مشتریان نیز حرکت کرده باشد.

دو تفاهمنامه با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای تامین مالی خط لوله تابش و همچنین نوسازی ۵۰۰ نفتکش سوخت جاده ای، تفاهمنامه با هلدینگ خلیج فارس و شرکت های زیرمجموعه و همچنین تفاهمنامه با ایران خودرو و ساپکو برای تامین سرمایه در گردش تامین کنندگان قطعات خودرو از جمله تفاهمنامه هایی است که در حدود ۱۲۰ روز گذشته در بانک ملت به امضا رسیده است.

رویکرد بانک ملت در توسعه همکاری ها صنایع و بخش های اقتصادی راهبردی است و این بانک در تلاش است منابع بانک و سپرده گذاران در بخش هایی مصرف شود که بازدهی مناسب و ریسک پایینی دارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.