تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 11:33
کد خبر : 4581

دبیر شورای عالی مناطق آزاد:

حمایت از توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد

حمایت از توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد
اخبار پولی مالی- دبیر شورای عالی مناطق آزاد تأکید کرد این دبیرخانه از توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور حمایت می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بازدید از غرفه بانک دی در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با ارزشمند دانستن افزایش سرمایه بانک دی و کاهش زیان انباشته آن در یک سال اخیر، اظهار امیدواری کرد که فرصت‌های همکاری بیشتر بانک و مناطق آزاد و توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد کشور فراهم شود.
در این دیدار نادر حسن‌پور، معاون بین‌الملل بانک دی نیز به تشریح بخشی از فعالیت‌های بانک دی در حوزه ارزی و ریالی و حمایت از فعالیت صنایع مختلف و به‌ویژه فعالان اقتصادی در مناطق اقتصادی کشور پرداخت.
سعید محمد نیز پس از این توضیحات اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های لازم، فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد افزایش یابد و در این زمینه قول حمایت‌های بیشتر را داد.
نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر تا پنجم آبان‌ماه در جزیره کیش برپاست.
در این نمایشگاه که تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه صنایع نفتی و پتروشیمی، صنایع پایین‌دستی و مناطق آزاد حضور دارند، بانک دی نیز به همراه گروه مالی دی برای معرفی خدمات و توانمندی‌های خود در تأمین سرمایه و انجام فعالیت‌های ارزی و ریالی حضور یافته است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.