تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 12:22
کد خبر : 753

از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری؛

 تکلیف ۹ میلیارد تومان کالای رسوبی روشن شد

 تکلیف ۹ میلیارد تومان کالای رسوبی روشن شد
اخبار پولی مالی- مجموعه اموال تملیکی ایلام از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری توانسته بیش از 9 میلیارد تومان کالا را از طریق اعاده به چرخه تولید بازگرداند.

به اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، نجم‌الدین موسی‌نژاد، رییس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام اظهار کرد: با عنایت به فرامین مقام معظم رهبری در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید داخلی و به منظور ایجاد جهش مطلوب در تولید و رفع نیازهای داخلی در شرایط تحریم، این اداره به سهم خود و در حد مقدورات از هر فرصتی برای حمایت از تولید استفاده نموده است.

وی افزود: مجموعه اموال تملیکی ایلام از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری توانسته بیش از ۹ میلیارد تومان کالا را از طریق اعاده به چرخه تولید بازگرداند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲.۴ تن آرد مصرف ثانویه براساس معرفی نامه جهاد کشاورزی جهت تهیه خوراک دام واگذار شد. همچنین بیش از ۵ تن ذرت دامی جهت مصرف بین دامداران، به اتحادیه امور عشایری استان ایلام واگذار گردید.

رییس اداره اموال تملیکی ایلام عنوان کرد: در راستای بازگرداندن دام‌های قاچاق به چرخه تولید، فراورده‌های لبنی و گوشتی بیش از ۲۰ هزار راس احشام و بیش از ۳۱ تن مرغ و تخم مرغ مجموعا به ارزش ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان را به دامداران بومی استان واگذار شد.

وی تصریح کرد: در راستای ظرفیت‌های سازمان در جهت پشتیبانی از تولید، در سال جاری نیز علاوه بر بازگشت ۲ هزار و ۵۹۹ راس احشام و ۲.۷ تن مرغ و تخم مرغ مجموعا به ارزش ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به چرخه تولید و مصرف بازگشت.

همچنین بیش از ۴۴ هزار لیتر محموله اسید کلریدریک بر اساس رای مرجع قضایی برای تولید مواد شوینده در اختیارهای واحدهای تولیدی قرار گرفت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.