تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 12:12
کد خبر : 53335

تولید مسکن زنجیره‌ گسترده‌ای از صنایع را فعال می‌کند

تولید مسکن زنجیره‌ گسترده‌ای از صنایع را فعال می‌کند
اخبار پولی مالی_ سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت که بخش صنعت ساختمان با زنجیره‌ای از صنایع مختلف همراه است که فعال شدن هر چه بیشتر این بخش می تواند به پویایی اقتصاد کشور کمک کند.

به گزارش اخبار پولی مالی، مهدی احمدی، سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در جریان حضور و بازدید از بخش صنعت مصالح و ساختمان پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا گفت: بانک مسکن به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی درحوزه صنعت ساختمان هم دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای برای خدمت رسانی به صاحبان کسب و کار در این حوزه است و هم تجربیات ارزنده‌ای برای تامین مالی این بخش دارد که می‌ تواند آنرا به اشتراک بگذارد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم برای این هم افزایی و گسترش ظرفیت است که شرکت صرافی بانک مسکن نیز به خوبی از این فرصت استفاده کرده و تحت پوشش اتاق بازرگانی ایران و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور فعال و مستمری دارد.

احمدی با بیان اینکه توانمندی تولیدی و صادراتی‌ ایران در بخش مسکن بسیار بالاست اظهار کرد: بخش صنعت ساختمان با زنجیره‌ای از صنایع مختلف همراه است که فعال شدن هر چه بیشتر این بخش می تواند به پویایی اقتصاد کشور کمک کند. در صنعت ساختمان فقط ۱۲۰ صنعت به طور مستقیم فعال هستند که با تولید مسکن در کشور می توانند فعال شوند و چرخ اقتصاد کشور را به گردش در آورند.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن تصریح کرد: حضور بانک مسکن در این نمایشگاه‌ها قطعا می‌تواند ضمن ایجاد ظرفیت های گسترده برای بانک به معرفی خدمات مختلف به ویژه خدمات روزآمد و نوین بانک مسکن کمک شایان توجهی کند.

وی با اشاره به خدمات بانک مسکن در حوزه ارزی گفت: بانک مسکن در حوزه ارزی و بین المللی خدمات متنوع و ارزنده‌ای به صادرکنندگان و واردکنندگان ارایه می‌کند که این نمایشگاه می‌تواند بستر مناسبی برای معرفی این خدمات به صاحبان کسب و کار و تجار باشد.

اخبار پولی مالی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.