تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 9:52
کد خبر : 5121

 در بین دانش آموزان 14 استان کشور صورت گرفت:

توزیع نوشت افزار از سوی بانک ملت

توزیع نوشت افزار از سوی بانک ملت
اخبار پولی مالی- بانک ملت با هدف حمایت از دانش آموزان استان های کم برخوردار کشور، نسبت به توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان مدارس این استان ها اقدام کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این طرح که چندین سال است از سوی این بانک و در راستای تسهیل شرایط تحصیل دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور به مرحله اجرا درآمده است، بیش از ۷ هزار بسته نوشت افزار با همکاری مدیریت های بانک ملت در ۱۴ استان کشور بین دانش آموزان مدارس این استان ها توزیع شد.
بر اساس این گزارش، بسته های نوشت افزار یادشده که حاوی اقلامی همچون کیف، دفترچه، جامدادی، مداد و … بود، در استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی ، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و هرمزگان در اختیار دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت قرار گرفت.
این گزارش حاکی است، بانک ملت از سال ۱۳۹۶ تاکنون و با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و همچنین استانداری ها، سالانه به طور متوسط بیش از ۱۰ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم استان های کم برخوردار کشور توزیع کرده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.