تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 14:40
کد خبر : 48758
چاپ خبر
دیدگاهها برای تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان بسته هستند
تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان

اخبار پولی مالی_ سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار با حضور جمعی از مسئولان و شرکتهای برتر در زمینه فروش و مشتریمداری در مرکز همایشهای صداوسیما تهران برگزار شد که در این همایش بانک سامان موفق به دریافت تندیس سه ستاره مشتری مداری شد.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از سامان رسانه، بانک سامان به عنوان یکی از شرکتهای برتر در حوزه رضایتمندی مشتریان توانست تندیس طلایی سه ستاره رضایتمندی مشتریان را در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار از آن خود کند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!در این اجلاس از بانک سامان بهعنوان یکی از فعالین اقتصادی کشور که در زمینه های گوناگون رضایتمندی و مشتری مداری توانسته حد نصاب بالایی را کسب کند با تندیس طلایی ۳ ستاره قدردانی شد. این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای سیستم مدیریت کیفیت، ارتقای شاخص های کارایی و اثربخشی، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
برچسب ها :بانک سامان ، تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰