تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 13:27
کد خبر : 8388

کاردگر خواستار شد:

تلاش مضاعف شبکه فروش برای جذب پرتفوی ” جان دانا “

تلاش مضاعف شبکه فروش برای جذب پرتفوی ” جان دانا “
اخبار پولی مالی- نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا از نمایندگان و شبکه فروش خواست با جدیت و تلاش مضاعف در جهت جذب پرتفوی محصول جدید این شرکت حرکت کنند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، ابراهیم کاردگر،مدیرعامل بیمه دانا، در آئین رونمایی و معرفی”جان دانا” در جمع شبکه فروش استان مازندران، ضمن قدردانی از عملکرد مناسب منطقه ۱۰ در خصوص صنعت بیمه، طرح‌های جدید بیمه دانا، رفاه دانا و جان دانا را تشریح کرد.

وی که در محل مجتمع شهید عظیمی بهزیستی بابلسر سخن می‌گفت، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی حاکم بر جامعه و طرح‌های ویژه و منحصر به فرد بیمه دانا از جمله مهردانا، رفاه‌دانا و جان دانا، شرکت همواره حامی شبکه فروش بوده و نمایندگان نیز می بایست حداکثر تلاش خویش را بکار گیرند تا همانند فروش مناسب طرح مهردانا، در طرح رفاه دانا نیز عملکرد مناسبی را ثبت نمایند.

کاردگر افزود: در حقیقت این جاده، دو طرفه بوده و ما از شبکه فروش نیز انتظار داریم همانطور که شرکت در جهت تحقق انتظارات شبکه فروش گام برمی‌دارد، نمایندگان نیز حداکثر تلاش خویش را برای رسیدن به اهداف شرکت بعمل آورند.

مدیرعامل بیمه دانا، حذف قراردادهای درمان زیانده را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تاکنون حدود ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد درمانی زیانده را حذف کردیم تا عملا جلوی خسارت ۱۴۰۰ میلیارد تومانی را (که اثرش را در سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد) بگیریم.

کاردگر در خصوص شرایط ویژه و جدید “جان دانا” گفت: این طرح به تصویب بیمه مرکزی رسیده و تا دو سال نیز در انحصار کامل بیمه دانا است. از این رو از شبکه فروش می‌خواهیم تلاششان را به کار گیرند تا در ماه‌های پایانی سال، این بیمه نامه را جذب و پرتفوی خوبی را ثبت نمایند.

وی در ادامه، مزایای ویژه جان دانا را برشمرد و اظهار کرد: مزایای ویژه این طرح از قبیل پوشش ده برابری سرمایه فوت در اثر حادثه در وسائل نقلیه عمومی، پوشش ۲۰ درصدی همسر بیمه شده و شرایط ویژه بستری بیمه شدگان و … است. در حقیقت در این محصول، ما جان مردم را بیمه می نمائیم. ضمنا یکی از شرایط ویژه طرح، صدور بیمه نامه از طریق موبایل، تبلت در قالب سیستماتیک می‌باشد.

پیش از سخنرانی کاردگر، ضیائی فرد سرپرست منطقه ۱۰، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حضار، به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در استان مازندران پرداخت و اظهار داشت: استان مازندران با جمعیتی بالغ بر سه میلیون و دویست و هشتاد و سه هزار نفر(۳.۲۸۳ هزار نفر)، حدود چهار درصد از جمعیت کل کشور را به خود اختصاص داده است که ضریب نفوذ بیمه نیز در استان حدود ۲/۷درصد بوده و نسبت خسارت نیز بر اساس سالنامه آماری سال ۱۳۹۹ حدود ۵۲ درصد است که از میانگین صنعت بیمه کشور که حدود ۵۲.۲ درصد بوده، بالاتر می‌باشد.

وی افزود: بیمه دانا در استان مازندران در هشت ماه اول سال ۱۴۰۰ با تولید حق بیمه بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان از مرز عملکرد یکساله ۹۹ گذشته و با تحقق بودجه ۱۰۴ درصدی، رشد و نسبت خسارت حدود ۴۹ درصد را ثبت کرده است.

همچنین در طرح مهردانا و بیمه‌های مسئولیت، استان مازندران بصورت استانی، عملکرد بسیار مناسبی داشته و بعد از تهران، رتبه دوم کشوری را در هشت ماهه سال ۱۴۰۰کسب کرده است.

در ادامه مراسم احراری، مدیر آموزش، توسعه و پژوهش و حقیقتی مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز مطالبی را در این خصوص عنوان کردند .

در پایان مراسم نیز مهدی ربیعی، مجری جان‌دانا به توضیح کامل در باره جزییات محصول جدید بیمه دانا و چگونگی فروش آن توسط شبکه فروش پرداخت.

گفتنی است در این مراسم، حسین حسینی، قائم مقام مدیر عامل، فرامرز خجیر عضو هیئت مدیره، مجتبی عطری معاون فنی بیمه‌های اشخاص، دکتر اکبر بهاروند مشاور و مدیرکل دفتر حراست، دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، توسعه و پژوهش، حقیقتی مدیر بیمه های عمر و پس انداز، محمدعلی اسمعیل‌نیا مشاور و مدیر حوزه هیئت مدیره و مدیر عامل، شعب فروش منطقه ۱۰، کارشناسان صدور بیمه‌های عمر و پس انداز، مسئولین دوایر شعب و رؤسای شعب منطقه ۱۰ حضور داشتند.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.