تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 17:32
کد خبر : 68979
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تلاش بیمه ایران بر پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه بسته هستند

تلاش بیمه ایران بر پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه

تلاش بیمه ایران بر پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه
اخبار پولی مالی_ تلاش بیمه ایران بر این است تا پرداخت خسارت کاملا برخط ارایه شود و مردم دیگر مراجعه حضوری نداشته باشند و این شاخص مهم ارزیابی مدیران است.

به گزارش اخبار پولی مالی، حسن شریفی رییس هیات مدیره بیمه ایران در جمع همکاران شعبه مدرس و ستاد استان با بیان این مطلب اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا حداکثر رضایت مردم را بدست آوریم و پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه پرداخت شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی با بیان این که روند توسعه خدمات در بستر شبکه در تمامی بخش های دولت رو به گسترش می باشد، افزود: تلاش داریم تا پرداخت خسارت را کاملا برخط ارایه دهیم و مردم دیگر مراجعه حضوری نداشته باشند و این شاخص مهم ارزیابی مدیران است.

مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر این که گسترش شبکه خسارت غیر حضوری بر بستر شبکه مهمترین اقدام و اولویت بیمه ایران در کشور است، افزود: استعلام تمامی اسناد قضایی برخط صورت گیرد تا از خسارت ساختگی جلوگیری شود و سرعت در کار بیشتر شود و هم چنین حجم پرونده فیزیکی کاسته و خسارت دیدگان نیز در فرایند اداری تسهیل تری قرار بگیرند.

حسن شریفی با اذعان به این تمام تلاش خود را در جهت بحث رفاهی همکاران بکار گرفته ایم، اظهار کرد: بیمه ایران را باید چابک کنیم. در ادامه برنامه های بازدید مدیر عامل از استان خراسان رضوی خسارت آتش سوزی بزرگ استان با حضور بیمه گذار به وی پرداخت شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه