تشریح جزئیات انتقال موسسه سابق نور به بانک ملی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، فرشاد محمدپور معاون نظارت بانک مرکزی با حضور در خبر ۱۴ شبکه یک سیما با بیان اینکه بانک مرکزی در رlستای برنامه اصلاح نظام بانکی و سیاست های نظارتی و شفاف سازی نظام بانکی، اقداماتی را از یک سال گذشته آغاز کرده است،گفت: رئیس کل این بانک نیز در یک سال گذشته به ویژه ابتدای سال جاری اعلام کرد که یکی از موضوعات مهم مدنظر بانک مرکزی، اصلاح نظام بانکی است و لذا اقداماتی در خصوص برخی موسسات اتفاق افتاد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی ادامه داد: موسسه اعتباری سابق نور از روز شنبه در قالب بانک ملی فعالیت خواهد کرد. سپرده گذاران، سپرده ها، شعب و کارکنان تسهیلات و دارایی های این موسسه همگی از روز شنبه در ذیل مدیریت بانک ملی است.
معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به اینکه نیازی به اقدامی از سوی سپرده گذاران موسسه اعتباری سابق نور نیست تصریح کرد: تمهیدات این مهم طی چند ماه گذشته در نظر گرفته و جلسات مستمری در این باره در بانک مرکزی، بانک ملی و موسسه اعتباری سابق نور برگزار شده است. از این رو تمام پیش بینی ها در نظر گرفته شده است و مشتریان، سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان اقدام خاصی انجام نمی دهند.
محمدپور از در نظر گرفتن یک دوره گذار سه ماهه خبر داد و گفت: ما دوره گذار سه ماهه ای را پیش بینی کردیم که طی این مدت، سپرده گذاران همه خدماتی که پیش از این نیز دریافت می کردند و حتی خدمات بیشتر را از طریق همان شعب که قبلاً متعلق به موسسه اعتباری نور بود، پیگیری خواهند کرد و پس از این دوره گذار سه ماهه، مشتریان موسسه اعتباری نور شماره حساب بانک ملی خواهند داشت. اما در دوره گذار نیز این مشتریان، از روز شنبه مشتری بانک ملی ایران به حساب می آیند. لذا شعب همان است و تنها تابلوی آن به بانک ملی ایران تغییر می کنند.
وی درخصوص وضعیت کارکنان موسسه اعتباری نور یادآور شد: کارکنان موسسه اعتباری نور نیز از روز شنبه، کارکنان بانک ملی ایران هستند. لذا به هیچ عنوان جای نگرانی برای کارکنان و سپرده گذاران موسسه اعتباری نیست. آرامش و اطمینان خاطر کارکنان و مردم دغدغه ارکان نظام و به ویژه شخص رئیس کل بانک مرکزی است. این امر یک اقدام برد – برد است و کارکنان از روز شنبه به یک بانک معتبرتر منتقل می شوند و بانک ملی نیز کمبود منابع انسانی را در ارائه خدمات به مردم را به واسطه نیروهای موسسه اعتباری نور جبران می کند. چراکه این نیروها عموماً جوان و دارای تجربه کاری میانگین ۱۲ سال هستند.
معاون نظارت بانک مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: مشتریان در صورتی که با مشکلی مواجه شدند، می توانند این موارد را از طریق سایت بانک مرکزی، بانک ملی ایران و نیز خود موسسه اعتباری سابق نور پیگیری کنند. خوشبختانه در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده است و مسیرهای ارتباطی در نظر گرفته شده است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰