تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 9:53
کد خبر : 13927

در نشست هم اندیشی صورت گرفت :

تشریح اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش

تشریح اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش
اخبار پولی مالی- مدیرعامل بیمه دانا، نمایندگان و شبکه فروش را شریان‌های اصلی شرکت و برنامه محوری را مهمترین اصل برای رسیدن به موفقیت عنوان کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم اندیشی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و شورای فنی این شرکت، ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.

وی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و کارگروهی را عامل موثری در بهبود عملکرد سازمانی ارزیابی کرد و خواستار دوری از حاشیه‌ها و شناسایی فرصت‌ها برای ارتقاء شاخص‌های عملکردی شد.

مدیرعامل بیمه دانا، پیشگیری و اصلاح را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و با تاکید بر حفظ شأن و منزلت همکاران اظهار داشت: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جزء شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقاء شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفت.

دکتر جعفری در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی شعب، خواستار ارائه آموزش‌های لازم به آنان شد و افزود: نظام مند‌سازی خدمت رسانی در شعب با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی، سرمایه انسانی، فعالیت‌های سرمایه گذاری و بیمه‌گری مبتنی بر مدیریت ریسک و ذخایر را از ستون‌های اصلی نهادهای بیمه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این ستون‌ها مستحکم باشد و هرکدام وظیفه و رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند، قطعاً این شرکت در برابر هرگونه تکانه مقاوم خواهد بود.

مدیرعامل بیمه دانا، وصول مطالبات و تقویت منابع مالی را عامل موثری برای عبور از برخی موانع دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتماد مشتری افزایش می یابد و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود، خواستار افزایش همدلی و هم‌افزایی تمامی همکاران شرکت با هدف عبور از برخی پیچ‌های پیش رو شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.