تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
87 بازدید
کد خبر : 10971

سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص بیمه رازی اعلام کرد:

تسریع فرآیند بررسی و پرداخت هزینه‌های درمان رازی

تسریع  فرآیند بررسی و پرداخت هزینه‌های درمان رازی
اخبار پولی مالی- بیمه رازی به هر قیمتی به دنبال جذب پرتفو و فروش بیمه نامه نیست بلکه به دنبال ارائه خدمات به‌روز، متنوع و متمایز است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی؛ اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص بیمه رازی با تاکید بر توجه ویژه بر استفاده از فناوری اطلاعات گفت: فرآیند ثبت، بررسی و پرداخت خسارت بیمه‌های درمان با تکیه بر فناوری به‌روز تسریع پیدا کرده است.

سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص با اشاره به ارتقاء فرآیندهای ثبت، بررسی و پرداخت هزینه‌های بیمه‌های درمان بیمه رازی گفت: برنامه‌ریزی مجموعه بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک حرکت در مسیر دیجیتالی شدن است که در این رابطه واحد بیمه‌های اشخاص با تکیه بر امکانات به‌روز صنعت بیمه و بیمه رازی، سامانه جدیدی را برای ثبت هزینه‌های درمان بیمه‌گذاران انتخاب کرده است.

سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص بیمه رازی ادامه داد: از دلایل انتخاب سامانه اخیر می‌توان به امکانات به‌روز، امکان استفاده آسان کاربران از برنامه و اعلام به لحظه اطلاعات ثبت، بررسی و پرداخت هزینه‌های درمان بیمه گذاران اشاره کرد.

او با تاکید بر اینکه واحد بیمه‌های اشخاص به دنبال معرفی بیمه‌نامه‌های جدید است، گفت: سامانه سیناد از حدود دو ماه پیش به کار گرفته شده است.
رواقی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقاء فرآیند ارزیابی، ارزیابی و اعلام هزینه پرداختی در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد که در ماه‌های آینده مدت زمان بررسی، تعیین هزینه و پرداخت هزینه بیش از گذشته کاهش می‌یابد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص بیمه رازی با اشاره به اینکه دوره‌های بازآموزی برای همکاران شعب در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در راستای آشنایی هرچه بیشتر نمایندگان و بیمه گذاران دوره‌های آموزشی برخط و حضوری برگزار می‌شود تا فرآیند ثبت اطلاعات از سوی بیمه‌گذاران با کمترین مشکلی انجام شود.

همچنین رواقی در رابطه با اعلام نرخ از سوی شعب و ستاد در بازار رقابتی صنعت بیمه گفت: آئین نامه اعلام نرخ در رابطه با بیمه‌های اشخاص با تغییرات خیلی جزئی طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد و در کنار آن نرخ‌های درخواستی که در حدود اختیار شعب نباشد باید ظرف مدت ۲۴ ساعت از سوی ستاد به شعب و نمایندگان اعلام شود که این موضوع با جدیت از سوی ستاد پیگیری می‌شود.

سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص در واکنش به این موضوع که برخی از نرخ‌های اعلامی رقابتی نیست، خاطرنشان کرد: بیمه رازی با توجه به شرایط صنعت، میزان همکاری بیمه‌گذار با شرکت بیمه رازی و خدمات اعلامی در قرارداد منطقی‌ترین و رقابتی‌ترین نرخ را اعلام می‌کند.

او تاکید کرد: بیمه رازی به هر قیمتی به دنبال جذب پرتفو و فروش بیمه نامه نیست بلکه به دنبال ارائه خدمات به‌روز، متنوع و متمایز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بیمه دی