تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 شهریور 1401 - 13:29
کد خبر : 28202

در راستای الکترونیکی شدن کلیه خدمات

بیمه مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد

بیمه مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد
اخبار پولی مالی-بیمه مرکزی در راستای الکترونیکی شدن کلیه خدمات و استفاده یکپارچه و آسان عموم شهروندان از خدمات دولت الکترونیک، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این سازمان در راستای انجام تکالیف قانونی خود (“جزء ۴ بند (و) تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور”) به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.

بنابر این گزارش، بیمه مرکزی تمام اقدامات لازم به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات هوشمند و اتصال به پنجره ملی خدمات را انجام و هم اکنون با تعامل با سازمان فناوری اطلاعات و با اتصال به “پنجره ملی خدمات دولت هوشمند” بیش از یک سوم از خدمات پر کاربرد خود شامل پاسخ به استعلام سوابق بیمه خودرو، پاسخ به استعلام اصالت بیمه نامه، پاسخ به استعلام سوابق بیمه نامه های افراد (بیمه نامه های من) از طریق این پنجره واحد ارائه می دهد.

شایان ذکر است، بیمه مرکزی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ نیز مجوز استفاده از خدمت استعلام بیمه نامه که یکی از خدمات پر کاربرد است را از طریق پرتال رسمی و اپلیکیشن دولت همراه ارائه نموده و اکنون دسترسی به این خدمت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شده است.

همچنین یادآور می شود که قبلا کلیه خدمات منجر به مجوز این سازمان در سامانه جامع مجوزهای کشور استقرار یافته است. با استقرار این سامانه مجوزها در پنجره واحد ملی از سوی متولی ذیربط آن خدمات نیز از این طریق در دسترس خواهد بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.