تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 14:01
کد خبر : 5258

رئیس‌کل بیمه‌مرکزی :

بیمه تجارت‌نو، الگوی خوبی برای پرداخت خسارت دیجیتالی است

بیمه تجارت‌نو، الگوی خوبی برای پرداخت خسارت دیجیتالی است
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان شرکت پیشرو در زمینه طراحی و بهره‌برداری از اپلیکیشن‌های بیمه‌ای مطرح است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، غلامرضا سلیمانی،رئیس‌کل بیمه‌مرکزی،  مدیریت این شرکت بیمه ای قول دادتا سال ۱۴۰۰ در حوزه تحول دیجیتال اقدامات قابل توجهی را در صنعت بیمه عملیاتی کند که امروز بهره‌برداری از اپلیکیشنن بنو نشان داد این شرکت توانسته تحول خوبی در این حوزه انجام دهد.امروز خوشحالم که این اپلیکیشن رونمایی شد.

وی، با بیان اینکه نوراللهی از جمله مدیران خوش قول صنعت بیمه هستند، افزود: شرکت بیمه تجارت‌نو توانسته به عنوان اولین شرکت بیمه ای کشور خدمات امدادخودرو را در اپلیکیشن این شرکت رونمایی کند.

سلیمانی ضمن تبریک به مدیریت شرکت بیمه تجارت‌نو برای موفقیت در ایجاد تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور، ادامه داد: شرکت بیمه تجارت‌نو توانسته با بهره‌گیری از جوانان خلاق، چابک، تحصیل کرده و کارآفرین با مدیریت دکتر نوراللهی و با راه‌اندازی اپلیکیشن بنو، الگوی سایر شرکت‌های بیمه‌ای باشد و امروز سایر شرکت‌های بیمه می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی این شرکت از آن الگوبرداری خوبی انجام دهند.

وی، با بیان اینکه با راه‌اندازی این اپلیکیشن دیگر نگرانی در زمینه تحول دیجیتال وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ و توانمندی‌های شرکت بیمه تجارت‌نو می‌توان از طریق همین شرکت شاهد تحول خوبی در پرداخت خسارت دیجیتالی صنعت بیمه کشور بود.

رئیس کل بیمه‌مرکزی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه شرکت بیمه تجارت‌نو در حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان، گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو قول داده که روز ۱۳ آذر ماه همزمان با روز بیمه محصول جدیدی بر مبانی بلاکچین را رونمایی کند که از این موضوع بسیار خرسند هستم چرا که این شرکت توانسته در حوزه رقابتی صنعت بیمه به عنوان شرکتی موفق شناخته شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در بخش بیمه‌ای کشور سرمایه گذاری خوبی انجام نشده وصنعت بیمه نسبت به بانک ها عقب است که با اقدامات انجام گرفته توسط شرکت بیمه تجارت‌نو در بخش دیجیتال، می توان شاهد رفع این عقب ماندگی ها بود.

رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: بهره‌گیری از جوان های توانمند، خلاق، خوش فکر و نوآور در شرکت بیمه تجارت نو نویدبخش تحول در صنعت بیمه است.

سلیمانی، دغدغه مند بودن کارکنان شرکت بیمه تجارت نو را تحول آفرین عنوان کرد و گفت: باید قدر جوانان خلاق و فعال در این شرکت را بدانیم و این جوانان، نسل آینده مدیریت کشور خواهند بود و صنعت بیمه با چنین جوانهایی آینده خوبی خواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی در شرکت بیمه تجارت‌نو وجود دارد و باید تلاش شود تا این موفقیت های شرکت بیمه تجارت نو به کل صنعت بیمه توسعه یابد.

سلیمانی با تقدیر از تلاش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، اعلام کرد: هیات مدیره منسجمی در شرکت بیمه تجارت‌نو وجود دارد که نیازمند تداوم این روند هستیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.