تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 18:17
کد خبر : 2133

مدیر عامل بیمه تعاون اعلام کرد:

بیمه انفرادی، محصول راهبردی بیمه تعاون

بیمه انفرادی، محصول راهبردی بیمه تعاون

بیمه تعاون با راه اندازی بیمه نامه انفرادی درمان به کیفیت خدمات ارائه شده اهمیت می دهد تا کمیت فروش بیمه نامه. یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با اعلام مطلب بالا گفت: بیمه نامه انفرادی درمان توسط شرکت بیمه تعاون برای نخستین بار به بازار

بیمه تعاون با راه اندازی بیمه نامه انفرادی درمان به کیفیت خدمات ارائه شده اهمیت می دهد تا کمیت فروش بیمه نامه.

یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با اعلام مطلب بالا گفت: بیمه نامه انفرادی درمان توسط شرکت بیمه تعاون برای نخستین بار به بازار عرضه شد و در ابتدا فروش این بیمه نامه سخت گیری های لازم صورت گرفت  که البته با استقبال خوبی هم مواجه شد  که در سال دوم ۱۰۰ درصد افرادی که این بیمه نامه را خریدند مجددا تمدید و حتی به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کردند.
مظلومی ادامه داد:بیمه درمان انفرادی یکی از محصولات استراتژیک ما به شمار می رود  و صدور این بیمه نامه به صورت آنلاین  صادر می شود .
وی ادامه داد: شرکت بیمه تعاون با حساسیت و وسواس مراکز درمان تحت پوشش را انتخاب کرد که از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشد . ودر مقابل ما نیز رابطه خوبی با این مراکز برقرار کردیم و به تههدات خود عمل کرده و صورت حساب ها را به موقع تسویه کردیم.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.