تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 10:25
کد خبر : 10707

جهت ارایه خدکات بیمه ای:

بیمه آسیا و پترو ایمن شریف به تفاهم رسیدند

بیمه آسیا و پترو ایمن شریف به تفاهم رسیدند
اخبار پولی مالی- بیمه آسیا با انعقاد تفاهم نامه با شرکت پترو ایمن شریف، کلیه امور بیمه ای این شرکت به ویژه در حوزه تولید فرآورده های صنعتی، حمل و نقل و صادرات محصولات و نیروی انسانی را به انجام می رساند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، با حضور مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و معاونین وی، تفاهم نامه همکاری های بیمه با شرکت پترو ایمن شریف به امضا رسید.
در این مراسم، مدیرعامل بیبمه آسیا ضمن اشاره به توانگری مالی این شرکت که امسال با شاخص ۱۳۳ درصد از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شده است، گفت: شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور و با توانمندی بالای فنی و مالی و با در اختیار داشتن کارشناسان و شبکه فروش توانمند و خبره، خدمات بهینه ای را به شرکت پترو ایمن شریف ارائه خواهد داد.
مهندس شاه پسند مدیرعامل شرکت پترو ایمن شریف نیز در این نشست، ضمن قدردانی از مدیرعامل بیمه آسیا در عقد تفاهم نامه مذکور، بر توسعه همکاری های فی مابین تاکید کرد و گفت: انعقاد این تفاهم نامه بسترهای لازم را برای اجرای طرح های جدید تولیدی و صنعتی فراهم می آورد.
گفتنی است شرکت فنی مهندسی پترو ایمن شریف در سال ۱۳۸۹ توسط تعدادی از مهندسان و متخصصان فارغ التحصیل دانشگاه های برتر ایران و با هدف توسعه علم و فناوری در زمینه محیط زیست بنیانگذاری شده و تا کنون بیش از ۱۵۰ پروژه فنی و مهندسی را به انجام رسانده است.
این شرکت با در اختیار داشتن تاسیسات متعدد فرآوری روغن های صنعتی در سطح کشور، محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می کند و در این کشورها دارای شعب و واحدهای تولیدی و صنعتی است.
بر اساس تفاهم نامه بیمه ای فی مابین بیمه آسیا و پترو ایمن شریف، تاسیسات، فعالیت ها و نیروی انسانی این شرکت در حوزه های بیمه آتش سوزی، باربری، مهندسی، مسئولیت و درمان و بیمه های زندگی تحت پوشش قرار می گیرند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.