تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 18:14
کد خبر : 46495

برگزاری نشست توجیهی اجرای طرح کارت‌های اعتباری مدیریت‌شده در بانک ملی

برگزاری نشست توجیهی اجرای طرح کارت‌های اعتباری مدیریت‌شده در بانک ملی
اخبار پولی مالی_ سرپرست بانک ملی ایران در نشست توجیهی اجرای طرح کارت های اعتباری مدیریت شده بر ضرورت تکمیل تلاش ها برای بهبود ناترازی این بانک در آخرین ماه سال جاری، تاکید کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در این نشست که اعضای هیات مدیره، هیات عامل، روسای ادارات کل و ادارات امور شعب و بخش های مختلف بانک حضور داشتند، گفت: لازمه اجرای موفق طرح کارت های اعتباری مدیریت شده، بسیج همه توان کارکنان بانک ملی ایران است تا از این طریق ناترازی بانک که سال ها با آن درگیر بوده است، بهبود یابد.

نجارزاده بیان کرد: با تلاش های انجام شده، سود عملیاتی بانک ملی ایران مثبت است و با اضافه شدن سود شرکت ها، بانک از زیان خارج می شود.

وی افزود: دغدغه ناترازی بانک، سال های زیادی وجود داشته است و با کامل شدن طرح های اجرا شده، از جمله راهکار منابع اعتباری این دغدغه بر طرف می شود.

سرپرست بانک ملی ایران ادامه داد: با اجرای طرح کارت های اعتباری مدیریت شده، میزان کارمزد دریافتی افزایش می یابد و علاوه بر بهبود ناترازی بانک، نظارت بر مصارف تسهیلات اعطایی نیز تقویت می شود.

نجارزاده تاکید کرد: طرحی که به اجرا در می آید، علاوه بر ستاد، شامل بخش صف نیز می شود، بنابراین ضروری است تا با انجام نظرسنجی و کسب اطلاع از نظرات کارکنان در ادارات امور و سطح شعب، زمینه عملیاتی شدن طرح و رفع اشکالات، فراهم شود.

وی افزود: بانک ملی ایران باید متناسب با شرایط روز، همپای صنعت بانکداری حرکت کند.

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست توجیهی با تشریح ابعاد مختلف این طرح،گفت:از چهار ماه پیش تلاش شد تا زمینه اجرایی کارت های اعتباری مدیریت شده آماده شود و در اسفند ماه این طرح،عملیاتی می شود.

وی افزود:با اجرای این طرح علاوه بر درآمدزایی برای بانک،کمک خوبی به بخش های مختلف اقتصادی می شود تا سطح اشتغال افزایش یابد.

مونسان تاکید کرد:برای اجرای این طرح با بخش های مختلفی مانند وزارت صمت،خودروسازان،فروشگاه های بزرگ و گسترده توزیع کالا و…رایزنی شد تا هماهنگی های لازم برای استفاده از کارت های صادر شده به وجود آید.

وی افزود:یکی از اهداف این طرح،رسوب منابع اختصاص یافته در حساب های بانک ملی ایران است.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:تلاش خواهد شد تا در مراحل بعدی،رسوب منابع در خود شعب بانک،ممکن شود.

مونسان بیان کرد: هدف بانک ملی ایران این است که این طرح بتواند به تحریک تقاضا در بازار و افزایش فروش در بخش تولید منجر شود.

در این نشست ادارات و بخش های مختلف بانک روند اجرای طرح کارت های اعتباری مدیریت شونده و برنامه های پیش رو را تشریح کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.