برگزاری سومین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع بانک ملی در سالجاری
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و محمدرضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ضمن اشاره به اهمیت تحلیل و استفاده از دادههای بانک، به ضرورت استفاده از این تحلیل ها در سنجش ارزش مشتریان، CRM و طراحی محصولات و خدمات اشاره کردند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!همچنین محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خواستار پیگیری نتایج حاصل از پروژه بهبود تجربه مشتریان و تکرار این فرایند شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایهگذاری، بانکداری خرد، سازمان و روشها، روابط عمومی، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی آنها پرداختند.
وضعیت پیشبرد پروژههایی چون مرکز تماس یکپارچه، اوراق تملی، بخشبندی تفصیلی مشتریان و ملی پیک توسط مدیران پروژهها گزارش گردید.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰