تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 14:04
کد خبر : 340

با توجه به میزان سرمایه اولیه:

بانک کارآفرین به سومین بانک خصوصی کشور تبدیل شد

بانک کارآفرین به سومین بانک خصوصی کشور تبدیل شد
اخبار پولی مالی- بانک کارآفرین با افزایش سرمایه در سال ۹۹، به سومین بانک خصوصی کشور با توجه به میزان سرمایه اولیه تبدیل شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین، مدیر عامل بانک کار آفرین با  اعلام مطلب بالا افزود: بامجوز اخذ شده از مجمع، سرمایه بانک کارآفرین در دو مرحله از ۸۵۰ میلیارد تومان به چهار هزار میلیارد تومان افزایش یافت این امر موجب شد که در حال حاضر بانک کارآفرین از نظر سرمایه اولیه سومین بانک خصوصی کشور باشد.

وی برنامه اصلی بانک کارآفرین در سال جاری را پیاده سازی نئوبانک خواند و اعلام کرد: این امر یکی از اقدامات اساسی است که در سال ۱۴۰۰ دنبال خواهیم کرد و اهتمام مان بر این است که بانک کارآفرین نخستین بانکی باشد که در سال جاری به این مرحله وارد خواهد شد.

فرزین، ایجاد شرکت نگاه بعنوان بازوی اجرایی بانک را یکی از اقدامات خوب انجام شده در سال گذشته خواند که اقدامات لازم برای ورود به دنیای نئوبانک را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل بانک کارآفرین همکاری بانکهای داخلی با بانکهای بین المللی،را از نیازهای صنعت بانکداری برشمرد و تاکید کرد: همکاری های بین المللی بانکی از ضروریات ورود به بانکداری نوین است و با توجه به سرعت تغییر و تحولات در دنیای امروز باید خودمان را با دانش بانکداری روز دنیا، همراه کنیم.

فرزین تاکید کرد: هیچ تحریمی همیشگی نیست، با شکست تحریم ها و آغاز روابط بانکی بین المللی باید بعنوان یک بانک حلقه واسط بین نظام بانکی ایران و بانکهای دنیا باشیم و بتوانیم همکاری استراتژیک داشته باشیم.

مدیرعامل بانک کارآفرین ادامه داد: در سالهای گذشته همه مشکلات را به گردن تحریم انداخته ایم ولی هیچ گاه نپرسیدیم که اگر فردا تحریم نباشد آیا می توانیم با بانکهای دنیا تعامل داشته باشیم؟ امری که نشان می دهدما نیازمند مجهز شدن به دانش و تکنولوژی های روز دنیا در حوزه بانکداری و استانداردهای روز بانکداری دنیا هستیم.

به گفته فرزین، لازمه ارتباط با بانکهای جهانی تغییر در دستور العمل ها، رنکینگ ها، تدوین استانداردها برای همکاری با بانکهای جهانی است و باید در سال جاری این اقدامات را به جد پیگیر شویم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.