تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
64 بازدید
کد خبر : 6506

خبر:

بانک ملی، شکایات خود از رسانه ها را پس گرفت

بانک ملی، شکایات خود از رسانه ها را پس گرفت
اخبار پولی مالی- بانک ملی ایران در دوره مدیریت جدید و در پی توسعه تعاملات مثبت رسانه ای ، شکایات پیشین خود از رسانه ها را پس گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی آغاز به کار مدیریت جدید در بانک و نیز دستور صریح مدیرعامل برای همراهی حداکثری با رسانه ها به منظور کمک به پیشرفت اهداف دولت، دو مورد شکایت بانک از رسانه ها که در دست پیگیری بود متوقف شد.
بانک ملی ایران دارای نگاه تعاملی با رسانه هاست و از این پس نیز به همین روند ادامه خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بانک دی بانک دی