تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 14:30
کد خبر : 57653
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام پروژه وفادارسازی مشتریان شد بسته هستند

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام پروژه وفادارسازی مشتریان شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام پروژه وفادارسازی مشتریان شد
اخبار پولی مالی_ واحدCRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد، با هدف وفادارسازی مشتریان بانک تا کنون رضایت حداکثری مشتریان را جلب کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران، واحد عملیات CRM این بانک فعالیت خود را در سال گذشته با تعداد ۱۳ نفر ذیل اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان آغاز کرد. آسیبشناسی موضوعات مربوط به مشتریان، وفادارسازی مشتری، نگاهداشت مشتری و همچنین بهبود سطح کیفیت خدمات از اهداف اساسی این واحد است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران در جهت بهبود فرآیند مشتری‌مداری این پرسنل، دوره‌های آموزشی مختلفی با موضوع «مدیریت ارتباط مشتریان»، «نحوه ارتباط مؤثر با مشتری» و «هنر متقاعدسازی تلفنی» را برای این افراد برگزار کرده است.

مهم‌ترین اقدامات انجام شده
فعال‌سازی مشتریان راکد و اطلاع‌رسانی طرح‌ها و پروژه‌های بانک و همچنین اقدامات و فعالیت‌های مربوط به امور مشتریان به‌صورت پروژه‌محور حسب نیاز بانک اکنون به صورت مستر در حال انجام است.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کارکنانCRM تماس با تعداد ۵۰هزار مشتری است که تأثیر به‌سزایی در احیای مجدد مشتریان غیرفعال بانک داشته است. تماس با گیرندگان وام کالاکارت استان‌های هدف در سال ۱۴۰۱ و رضایت‌سنجی طرح و آسیب‌شناسی و علت‌یابی نارضایتی مشتریان تماس‌گیرنده با مرکز تماس نیز جزو مواردی است که توسط این واحد صورت گرفته است.

گفتنی است نیروهای این بخش، با هدف افزایش سطح خدمات پیشخوان مجازی و هدایت مشتریان به استفاده از سامانه‌های غیرحضوری بانک و آسیب‌شناسی این موضوع، با مشتریانی که در بستر پیشخوان مجازی یا همراه‌بانک ورود کرده و در مراحل تشکیل پرونده وام آنلاین، آن را نیمه‌کاره رها کرده‌اند تماس گرفته و در صورت امکان رفع مشکل می‌کنند.

برنامه‌های آتی واحد CRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تکمیل پروفایل مشتریان بر اساس خوداظهاری مشتری با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی برای راه‌اندازی کمپین‌های بانک و عمل کردن به دستورالعمل‌های بانک مرکزی جهت ثبت هویت واقعی مشتری، دسته‌بندی و ارتباط مستمر با مشتریان و رفع نیازهای آن‌ها با هدف نگهداری و افزایش میزان وفاداری مشتری از جمله برنامه‌های آتی واحد CRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه