تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 10:08
کد خبر : 5884

مدیر امور حوزه مدیرعامل در جمع روسای شعب منطقه خراسان:

بانک سینا در نسبت های مالی سرآمد نظام بانکی است

بانک سینا در نسبت های مالی سرآمد نظام بانکی است
اخبار پولی مالی- بر اساس بررسی صورت‌های مالی بانک سینا در نسبت های مالی و عملکردی سرآمد نظام بانکی است .

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، شیخ الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیر عامل و روابط عمومی در جمع روسای شعب منطقه خراسان بر لزوم تلاش جهت افزایش سهم بازار بانک با استفاده از فرصت اجرای طرح ۵۵۵ تاکید کرد و با بیان آنکه بانک سینا در نسبت های مالی و عملکردی، سرآمد نظام بانکی است، گفت: بررسی صورت‌های مالی بانک نشان می دهد طی ماه‌های گذشته، با وجود جهش در فعالیت ها، نسبت های عملکردی به خوبی و مطابق با استانداردها محقق شده و کماکان جزو شفاف‌ترین بانک‌ها و دارای بهترین عملکردها هستیم.
وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها اگرچه در نتیجه ی زحمات و تلاش همکاران در سراسر کشور محقق شده که جای تقدیر بسیار دارد اما باید دانست این امر نباید ما را از ادامه مسیر رشد و تعالی منحرف سازد. اینکه در BSC موفق عمل کردیم یا از لحاظ نسبتهای مالی در موقعیت های خوبی قرار داریم به تنهایی کافی نیست.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی افزود: در این زمینه نگاه ما باید به بالا باشد. اینکه در مقایسه با رقبای قوی تر در چه جایگاهی قرار داریم و چه سهمی از بازار نظام بانکی را دارا هستیم.
شیخ الاسلامی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم خدمت‌رسانی بهینه و مطلوبی به مشتریان داشته باشیم، نیاز به تامین نقدینگی داریم و لازمه این کار استفاده از فرصت اجرای طرح ۵۵۵ در بانک است که شاخص های انگیزشی مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در این طرح ضمن تعامل با مشتریان قبلی و فعلی، می‌توان فعالیت‌ها را بر محور مشتریان جدید متمرکز ساخت و زمینه حضور آنها را در بانک فراهم آورد. خوشبختانه ابزار کار مناسبی هم از طریق معرفی محصولات جدید شامل ارغوان، میعاد، انتخاب و اقبال تدارک دیده شده و همکاران می‌توانند از این طریق زمینه جهش مناسب در فعالیت ها را فراهم آورند.
گفتنی است در این جلسه شمسایی مدیر منطقه، گزارشی از عملکرد شعب استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ارائه داد و روسای شعب حاضر نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه و ارائه نقطه نظرات صریح و کارشناسی بر اساس تجزیه و تحلیل صورت های مالی، پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکردها ارائه دادند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.