تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1402 - 15:04
کد خبر : 58076
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازدید مدیرعامل بیمه دی از شرکت‌های تابعه بسته هستند

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شرکت‌های تابعه

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شرکت‌های تابعه
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بیمه دی به همراه معاونین خود از دو شرکت «سرمایه گذاری دستاورد دی» و «آتیه‌سازان امید نسل امروز» بازدید به عمل آورد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی، چهارشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۲، موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی، همراه با قزلباش «معاون مالی و اقتصادی» و نعمت‌اللهی «سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی»، در محل شرکت‌های «سرمایه گذاری دستاورد دی» و «آتیه‌سازان امید نسل امروز» حضور یافته و با مدیران و کارکنان این دو مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

طی این دیدار ها که در فضایی صمیمی برگزار گردید، مدیران عامل هر دو شرکت به ارائه‌ی گزارشی از عملکرد و فعالیت های مجموعه‌ی خود پرداخته و برنامه‌های جاری و چشم‌انداز‌های آتی خود را بیان نمودند.

موهبتی، ضمن اظهار خشنودی از اقدامات انجام شده، اظهار امیدواری کرد که با توجه به سرمایه‌ی انسانی جوان و تحصیل‌کرده‌ای که در این دو مجموعه مشغول به فعالیت هستند و همچنین امکانات، بضاعت‌ها و قابلیت‌های موجود، رشد و توسعه‌ی این دو شرکت، سرعت بیشتری یافته و بتوانند با سودآوری مناسب و خدمات بهتر، بیشتر از گذشته موجب رضایتمندی سهامداران و ذینفعان خود گردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه