تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1404 - 10:53
کد خبر : 92017
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از نمایندگی, دفاتر و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان مازندران بسته هستند

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از نمایندگی, دفاتر و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان مازندران

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از نمایندگی, دفاتر و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی  استان مازندران
اخبار پولی مالی-در ادامه دور دوم سفر استانی رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه، برخی نمایندگان و دفاتر شرکت‌های بیمه‌ای و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان مازنداران میزبان سکاندار صنعت بیمه بودند.

به گزارش اخبار پولی مالی, اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، پرویز خوش‌کلام خسروشاهی و هیأت همراه با حضور در دفاتر بیمه‌ای با نمایندگان آنان درباره مسائل روز شبکه فروش گفت‌وگو کردند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در این ملاقات‌های از پیش برنامه‌ریزی نشده، نمایندگان شرکت‌های بیمه با ابراز خرسندی از حضور ناگهانی پرویز خوشکلام خسروشاهی، مسائل و دغدغه‌هایشان را مطرح کرده و پیشنهادهای خود را برای بهبود فضای کسب و کار، بیان کردند.

بر اساس این گزارش موضوعاتی نظیر: ضرورت راه‌اندازی شعب بیمه‌ای در شهرستان‌ها، واگذاری اختیارات بیشتر برای پرداخت خسارت در منطقه، افزایش دفاتر خدمات ارزیابی خسارت، اتخاذ راهکارهایی برای ایجاد فضای رقابت برابر بین نمایندگی‌ها و کارگزاران برخط، افزایش کارمزد و … از مهم‌ترین مواردی بود که در دیدار نمایندگان بیمه با رئیس نهاد ناظر صنعت بیمه مطرح شد.

شایان ذکر است که رئیس کل و هیأت همراه در بازدیدی هشت ساعته از شعب هفت شرکت بیمه و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ‌در ساری و چند نمایندگی بیمه در قائمشهر و بابل بازدید کردند.

ایجاد سامانه‌های یکپارچه برای رسیدگی به پرونده ها و پیشگیری از تخلفات یک ضرورت آشکار است
خسروشاهی در ادامه دور دوم سفرهای استانی از شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی مازندران در شهر ساری بازدید کرد و افزود:راه‌اندازی و تکمیل سامانه یکپارچه خسارت‌دیدگان حوادث رانندگی به صیانت از منابع صندوق تأمین و همچنین صنعت بیمه و بهبود سرعت خدمات رسانی منتهی خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این بازدید با تقدیر از خدمات کارکنان صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در سراسر کشور به اهمیت موضوع جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها اشاره کرد و افزود: با تقویت بخش کارشناسی و دقت در علل حوادث می‌توان منابع صندوق تأمین را به مسیر صحیح آن هدایت کرد.

بر اساس این گزارش، فاطمه خالقی _ مدیر صندوق تأمین شعبه مازندران_ با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل و هیأت همراه به تشریح آخرین دستاوردهای این صندوق پرداخت و اظهار داشت: حضور در کمیته‌های قضایی و شوراهای حل اختلاف از مهم‌ترین مأموریت‌هایی است که با جدیت دنبال می کنیم.

شایان ذکر است که صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان مازندران از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان حوادث رانندگی فاقد مقصر پرداخت کرده است.

ایجاد سامانه‌های یکپارچه برای رسیدگی به پرونده ها و پیشگیری از تخلفات یک ضرورت آشکار است

ایجاد سامانه‌های یکپارچه برای رسیدگی به پرونده ها و پیشگیری از تخلفات یک ضرورت آشکار است

تأکید بر رعایت حقوق بیمه‌گذاران در گام نخست
رئیس کل بیمه مرکزی در دور دوم سفرهای منطقه‌ای با هدف ایجاد فضای همدلی، شناسایی ظرفیت‌ها و آشنایی بیشتر با عملکرد بیمه‌گران در نقاط مختلف کشور در جمع فعالان این صنعت در استان مازندران حاضر شد و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خسروشاهی در نخستین ایستگاه سفر استانی در شهر ساری از شعب شرکت‌های بیمه حکمت، ملت، تعاون، ما، کوثر، تجارت نو و دی بازدید کرد و در ملاقات با مدیران و کارکنان، ضمن قدردانی از زحمات آنان، اظهار داشت: موضوع کاهش سهم مطالبات در ترازنامه صنعت بیمه از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند در تقویت منابع مالی و ایفای تعهدات از سوی صنعت بیمه، اثر چشمگیری داشته باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت خدمات رسانی مناسب به مشتریان صنعت بیمه تأکید کرد و افزود: شبکه‌های متعارف و برخط صنعت بیمه بایستی با بهره‌گیری از روش‌های نوین و قانونی برای جذب پرتفوی بیشتر در عین رعایت موازبن مدیریت ریسک تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تناسب حق بیمه و ارائه خدمات بیمه‌ای یک اصل است که در نهایت رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی یک بار دیگر بر لزوم کاهش مطالبات شرکت‌های بیمه تأکید کرد و گفت: طولانی‌شدن روند پرداخت خسارت معمولاً با میزان نقدینگی شرکت‌های بیمه، ارتباط معناداری دارد و به همین دلیل باید راهکارهایی برای وصول مطالبات از اعم از شبکه فروش و بیمه‌گذاران، اتخاذ شود.

بر اساس این گزارش، مدیران شرکت‌های بیمه در استان مازندران با قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه در استان در خصوص موضوعاتی نظیر: ترکیب پرتفوی بیمه در استان، آرایش فضای بیمه‌گری، چالشهای رقابت شبکه متعارف فروش با استارت‌آپ‌ها، شیوه‌های مشتری‌مداری، تعامل با شرکت‌های ارزیاب خسارت، سرعت در پرداخت خسارت، مدیریت ریسک‌های استان، سامانه نسخ الکترونیک، مقابله با تقلبات و تسهیل شرایط اعطای نمایندگی، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

تأکید بر رعایت حقوق بیمه‌گذاران در گام نخست

تأکید بر رعایت حقوق بیمه‌گذاران در گام نخست

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از دفاتر نمایندگی چند شرکت‌ بیمه

صبح روز یازدهم آبان، رئیس کل بیمه مرکزی در جریان سفر از پیش اعلام‌نشده از برخی نمایندگی‌های شمال کشور بازدید کرد.

خسروشاهی پس از بازدید شعبات و سرپرستی شرکت‌های بیمه در مرکز استان مازندران به نمایندگی‌های بیمه رفت و پای درددل شبکه فروش نشست.

خسروشاهی در بازدید از نمایندگی های شرکت‌های بیمه پاسارگاد، سامان، ایران و دانا در شهرهای بابلسر، نوشهر و تنکابن با تأکید بر این نکته که ملاقات‌ها کاری بوده و جنبه رسمی ندارد از نمایندگان شرکت‌های بیمه خواست تا با توجه به مسائل و ظرفیت‌های استان، مشکلات یا پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

براساس این گزارش، موضوع محدودیت‌های صدور از سوی شرکت‌های بیمه، رقابت نابرابر نمایندگان با کارگزاران برخط، مشکلات مرتبط نمایندگی‌ها در خصوص اتصال به سامانه املاک و اسکان کشور و نظایر آن در این دیدارها مطرح شد و رئیس کل بیمه مرکزی به پرسش‌ها و ابهامات موجود پاسخ داد.

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از دفاتر نمایندگی چند شرکت‌ بیمه

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از دفاتر نمایندگی چند شرکت‌ بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی از شعب بیمه نوشهر و چالوس بازدید کرد
مشکلات بیمه‌گری در شهرستان‌ها، مشکلات فرایند خرید بیمه‌نامه پس از الزام به ثبت در سامانه املاک و اسکان، روش‌های کاهش ضریب خسارت، ایجاد جذابیت برای متقاضیان بیمه‌نامه، مشکلات مربوط به فروش بیمه در پلتفرم ها، دوشغله‌بودن برخی نمایندگان، توجه به بخش آموزش و اهمیت تمرکز بر امر بیمه‌گری در جریان بازدید سکاندار صنعت بیمه از شعبات نوشهر و چالوس شرکت‌های بیمه البرز، پارسیان و نوین مطرح شد.

در این دیدارهای صمیمانه، رئیس شعبه، کارکنان و تنی چند از بیمه‌گذاران، مسائل و مشکلات و پیشنهادهای خود را با رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه مطرح کردند.

گفتنی است در جریان این بازدیدها برخی پیشنهادها و مطالبات از سوی فعالان صنعت بیمه مورد توجه رئیس کل بیمه مرکزی قرار گرفت که در این خصوص به فعالان صنعت بیمه استان مازندران، برای پیگیری‌های لازم قول مساعد داد.

 

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از دفاتر نمایندگی چند شرکت‌ بیمه

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از دفاتر نمایندگی چند شرکت‌ بیمه

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه بیمه آسیا