بازارافزایی در مسیر اوج بیمه رازی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در ماههای اخیر در کنار توجه به مشتریان خرد، نگاه ویژهای به مشتریان بزرگ و مشتریان این سازمانها داشته و در این مسیر اقدامات قابل توجهی همچون راه اندازی مجتمع تخصصی آراز صورت گرفته است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!شاید در نگاه اول اکثر شرکتهای بیمهای به این دو موضوع مبنی بر مشتریان خرد و مشتریان بزرگ توجه داشته باشند، اما در مسیر حرکتی شرکت بیمه رازی که مسیر رازی در اوج نامیده میشود، بیمه رازی به مشتریان سازمانهای بزرگ همچون بانک صنعت و معدن، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پست بانک و … توجه دارد زیرا این مورد بازار جدیدی در صنعت بیمه محسوب میشود و بیمه رازی به دنبال بازارافزایی و توسعه بازار است.
به عبارت دیگر بیمه رازی در عین حفظ بازارهای گذشته و فعلی که به اقیانوس قرمز تبدیل شدهاند، به بازارهای جدید یا اقیانوس آبی ورود کند که با توجه به عملکرد مجتمع تخصصی آراز میتوان مدعی شد بیمه رازی در این زمینه تا حدودی موفق بوده است.
در جدیدترین اقدام بیمه رازی، این شرکت با بررسی اتمسفر حوزه حمل و نقل ریلی در دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی حضور جدی داشت و برخلاف تفکر حاکم غرفه داری را کنار گذاشته و با تفکری نوین مبنی بر بازاریابی و مذاکرات حضوری خدمات خود را به بزرگان و مشتریان حوزه حمل و نقل ریلی معرفی کرده است.
در این رابطه همکاران مجتمع تخصصی آراز، مدیریت بازاریابی و توسعه بازار و مشاوران حوزه روابط عمومی و ارتباطات شرکت بیمه رازی در این نمایشگاه حاضر شدند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰