تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 9:52
کد خبر : 46517

ایجاد حساب وکالتی در بانک ملت برای خریداران خودروهای وارداتی

ایجاد حساب وکالتی در بانک ملت برای خریداران خودروهای وارداتی
اخبار پولی مالی_ بانک ملت با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، همزمان با ثبت سفارش خرید خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، وجه خرید خودرو در حساب مشتری مسدود می شود که پس از طی تشریفات فروش، وجه مربوطه از حساب خریداران نهایی برداشت و به حساب شرکت های وارد کننده خودرو که ازسوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می شوند، به صورت برخط واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش، گروه هدف این خدمت، تمامی اشخاص حقیقی متقاضی خرید خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود ضمن این که حساب های قابل معرفی شامل حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، قرض الحسنه جاری بدون دسته چک و سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت اشخاص حقیقی انفرادی تعیین شده است.

نحوه فعال سازی خدمت حساب وکالتی از طریق مراجعه متقاضیان به شعب بانک و اعلام درخواست فعال‌سازی حساب بانکی برای خرید خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی امکان پذیر خواهد بود که البته برای فعال‌سازی خدمت یادشده، علاوه بر شعبه افتتاح کننده حساب، امکان مراجعه به سایر شعب بانک هم میسر خواهد بود.

در عین حال، چنانچه مشتری بنا بر هر دلیلی از تدوام انجام معاملات از طریق خدمت مذکور در بانک منصرف شد، با مراجعه به تمامی شعب و ارائه درخواست کتبی، امکان غیرفعال‌سازی خدمت را خواهد داشت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.