تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 17:15
کد خبر : 79898

انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴

انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
اخبار پولی مالی-ال‌جی بار دیگر با عبور از مرزها رکورد درآمدهای تلفیقی سه‌ماهه اول خود را شکست.

به گزارش اخبار پولی مالی، ال‌جی الکترونیکس (LG) گزارش اولیه نتایج دستاوردهای مالی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. طبق نتایج گزارش شده درآمد تلفیقی این شرکت در این بازه زمانی برابر با ۰۹/۲۱ تریلیون KRW و سود عملیاتی برابر با ۳۳/۱ تریلیون KRW  بوده است.

سود عملیاتی سه‌ماهه اول برای پنجمین سال پیاپی از سال ۲۰۲۰ تا کنون از یک تریلیون وون کره جنوبی فراتر رفت. تجارت محتوا و خدمات ال‌جی که از صدها میلیون دستگاه توزیع شده این شرکت در سطح جهان به عنوان یک پلتفرم در کنار فروش D2C استفاده می‌کند، باعث رشد کیفی و افزایش نقش این تجارت در ایجاد سود عملیاتی این شرکت می‌شود. اقداماتی نظیر تخصیص منابع، تثبیت هزینه‌های لجستیک و مواد خام و تضمین انعطاف‌پذیری سیستم عملیاتی تولید جهانی نیز در حفظ ثبات بهره‌وری نقش داشتند.

در تجارت لوازم‌خانگی و سیستم‌های تهویه‌مطبوع، محصولات جدیدی مانند سیستم مراقبت از البسه  LG Styler، LG WashCombo All-in-One و LG WashTower با دریافت بازخورد مثبت از بازار رشد قابل‌توجهی را ایجاد کردند. استراتژی گسترش خطوط تولید انبوه منطقه‌ای برای پاسخ به ویژگی‌های منطقه‌ و تغییرات در تقاضای بازارهای بین‌المللی موفقیت‌آمیز بود. این شرکت تجارت B2B خود شامل HVAC، لوازم‌خانگی توکار و تولید قطعات را نیز گسترش می‌دهد.

ال‌جی در نظر دارد با معرفی خدمات عضویت که به مشتریان کمک می‌کند تا لوازم‌خانگی و خدمات مدیریت محصول متناسب با سبک زندگی خود را انتخاب کنند، به تغییر پارادایم لوازم‌خانگی سرعت بخشد. همچنین با گسترش نقش هوش مصنوعی در لوازم الکترونیکی مصرفی، این شرکت به‌منظور ارائه یک تجربه کاربری متفاوت از هوش مهرآمیز در دستگاه‌ها و خدمات خود استفاده می‌کند که از هوش مصنوعی متداول فراتر رفته و همدلی و ملاحظه بیشتری را به مشتریان پیشکش می‌کند.

در تجارت راهکارهای تجهیزات اتومبیل، حجم مطمئنی از سفارش‌های معوقه باعث رشد تدریجی فروش را می شود. انتظار می‌رود سفارش‌های معوقه در نیمه اول سال از ۱۰۰ تریلیون KRW تجاوز کرده و از بازه حدود ۹۵ تریلیون در پایان سال گذشته بیشتر شود. در قسمت سرگرمی اطلاعات خودرویی که یکی از مهم‌ترین عوامل فروش است امسال تأکید بر روی ارتقاء قابلیت‌های نرم‌افزاری و وسعت بخشیدن به طیف محصولات منحصر به فرد قرار دارد . e-Powertrain (موتور برقی خودرو) ال‌جی-مگنا که در سال گذشته به سوددهی رسید آماده است که با تضمین سفارشات اضافه از بازارهای اروپا و آسیا به رشد این شرکت شتاب بخشد. همزمان با این اتفاق ZKW که یکی از شرکت‌های تخصصی تابعه در زمینه تولید چراغ جلوی اتومبیل است در حال توسعه محصولات نسل بعد و بهینه‌سازی ساختار تجاری خود است.

بخش راهکارهای تجاری به نوآوری در تجربه کاربری از طریق محصولات استراتژیکی مانند لپ‌تاپ جدید LG gram که به پیشرفته‌ترین و جدیدترین عملکردهای هوش مصنوعی مخصوص دستگاه مجهز شده است و مانیتورهای گیمینگ ادامه می‌دهد. امسال این شرکت موقعیت خود را با یک سری رقابتی نمایشگرهای تجاری تثبیت خواهد کرد و به سرمایه‌گذاری در موتورهای رشد آینده مانند ربات‌ها و شارژرهای خودروهای برقی ادامه می‌دهد تا به‌ثمررسیدن زودهنگام تجارت‌های جدید آینده‌دار را سرعت بخشد.

نکته مهمی که باید موردتوجه قرار گیرد این است که ارقام ذکر شده نشان‌دهنده میزان درآمدهای تلفیقی بر اساس استانداردهای گزارش مالی بین‌المللی کره جنوبی به‌صورت محاسبات اولیه برای استفاده سرمایه‌گذاران تا پیش از اعلام نتایج مالی نهایی شامل سود خالص توسط شرکت ال‌جی الکترونیکس ارائه شده‌اند. جزئیات مربوط به هر یک از شرکت‌های زیر مجموعه ال‌جی در اواخر همین ماه به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.