تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1403 - 14:10
کد خبر : 84864
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای بسته هستند

افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای

افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای
اخبار پولی مالی-معاون فنی بیمه دی، با اشاره به ظرفیت و توانمندی شرکت برای توسعه فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از رشد 151 درصدی پرتفوی در 8 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش  اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، احمد صفرزاده معاون فنی این شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله تیم‌سازی در حوزه فنی، ارتقاء توانمندی کارکنان و نمایندگان و نیز اعطاء اختیار لازم به مدیران استان‌ها و شعب، اظهار داشت: خوشبختانه بیمه دی توفیقات ارزنده‌ای در مسیر توسعه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های غیردرمان کسب کرده است به گونه‌ای که طی ۸ ماهه اول سال جاری، در بیمه‌های مهندسی، مسئولیت، کشتی و هواپیما، بیمه‌های خودرو، عمر و حوادث و عمر اندوخته‌دار به طور متوسط بالغ بر ۸۰ درصد رشد کرده و حتی در بیمه‌های مهندسی، مسئولت و آتش‌سوزی به ترتیب ۲۲۵ درصد، ۲۱۲ درصد و ۱۰۷ درصد رشد داشته که این روند، بیانگر حرکت موفق شرکت در جهت تحقق برنامه بازرگانی تدوین شده سالانه است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

صفرزاده افزود: بر اساس استراتژی هیئت مدیره و راهبری سرپرست بیمه دی، ارائه خدمات با کیفیت، تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به موقع و همچنین پرداخت خسارت‌های بیمه‌گزاران و ذی‌نفعان، سرلوحه ماموریت‌ها و وظایف اصلی تمامی ارکان شرکت، به ویژه شعب و مدیریت‌های ستادی قرار دارد که در همین راستا و طی ۸ ماه اخیر، بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

معاون فنی بیمه دی ادامه داد: مبالغ و ترکیب خسارت‌های پرداخت شده در رشته‌های غیر درمان خصوصاً در حوزه بیمه‌های مهندسی، انرژی و کشتی که با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصصی کارکنان این شرکت و طی سریع فرآیندهای مربوطه حتی در بالاترین رکن تصمیم‌گیری شرکت (هیئت مدیره) به انجام رسیده، حاکی از توجه و عزم جدی بیمه دی به این مهم است.

صفرزاده همچنین تاکید کرد: کسب رضایت مشتریان و ملموس بودن آثار مطلوب پوشش‌های بیمه‌ای در زمان وقوع خسارت‌ها که با رعایت چارچوب‌ها و موازین فنی انجام می‌شود، رمز اثربخشی عملیات بیمه‌گری و توسعه ضریب نفوذ بیمه در جامعه است که این موضوع، باور اصلی کارکنان بیمه دی در تمامی واحدهای اجرائی و ستادی است. یکایک اعضاء خانه فیروزه‌ای بیمه دی معتقدند با همدلی و حرکت منسجم در ارائه مطلوب خدمات بیمه‌ای و خدمات پس از فروش به جامعه بیمه‌گزاران خواهیم توانست موجبات ارتقاء روزافزون و تعالی هرچه بیشتر این شرکت را فرآهم سازیم.

کلمات کلیدی :
Dayinsurance
ایجاد اطمینان و آرامش خاطر جامعه با راهکارهای نو از راه جبران یا کاهش مخاطرات

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه