تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:21
کد خبر : 9209

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین انجام داد

افزایش سرمایه برای ورود به بازار اصلی فرابورس

افزایش سرمایه برای ورود به بازار اصلی فرابورس
اخبار پولی مالی - شرنگی" نسل جدید رنگ های روغنی، حافظ محیط زیست را به بازار عرضه کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی، ابراهیم فرخ نژاد، مدیر عامل شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین که در بازار پایه فرابورس تحت نماد شرنگی حضور دارد، روز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ در نشست خبری گفت:امسال در مجمع عمومی برای اولین بار ۴۰ درصد سود تقسیم کردیم به ترتیبی که به هر سهم ۶۰۰ تومان سود پرداخت شد.
مدیرعامل رنگین در مورد ترکیب سهامداران این شرکت نیز گفت:‌ ۶۷ درصد این شرکت مربوط به یک سهامدار حقیقی، ۵ درصد یک سهامدار دیگر حقیقی و دو سهامدار حقیقی و حقوقی بالای یک درصد داریم، همچنین بین ۱.۸ تا ۱.۹ درصد در اختیار بازارگردان و بقیه سهام شناور است که زیر یک درصد سهام دارند و ما در مجموع ۶ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی برای این شرکت داریم.
وی تصریح کرد: امسال در مجمع عمومی برای اولین بار ۴۰ درصد سود خود را تقسیم کردیم به ترتیبی که به هر سهم ۶۰۰ تومان سود پرداخت شد.
فرخ نژاد ادامه داد: شرکت رنگین از سال ۵۶ وارد بورس تهران شد، اما به دلیل پایین بودن سرمایه شرکت و عدم تجدید ارزیابی دارایی، ابتدا از بورس به فرابورس و از آنجا به بازار پایه زرد منتقل شد.
مدیرعامل شرنگی تاکید کرد: ما درخواست ارتقاء از بازار پایه به بازار اصلی فرابورس را به هیأت پذیرش داده‌ایم و همه مدارک را فراهم کرده‌ایم، همچنین سرمایه این شرکت از ۳۷ میلیارد ریال به ۱۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش یافته و ثبت شده است از این رو امیدواریم تا پایان سال به بازار اصلی فرابورس منتقل شویم.
وی در ادامه با اعلام این که محصولات این شرکت تحت لیسانس سیگما کوتینگ هلند تولید می شود گفت: در سال ۱۴۰۰ در حدود ۷۰ نوع محصول جدید به سبد کالایی شرکت افزوده شده است و فروش شرکت نیز رشد ۲.۸ برابری داشته است.
وی افزود: شرکت رنگین در زمینه رنگ های پودری،ساختمانی و صنعتی حدودا ۱۰ درصداز تولید رنگ ایران را در دست دارد و قصد داریم که این ظرفیت تولید تا سال ۱۴۰۴ به عدد حداقل ۲۰ درصد برسانیم و ظرفیت تولید را در هر سه زمینه ۱۰۰درصد افزایش دهیم.
مدیرعامل رنگین در ادامه خبر از تولید رنگ های حافظ محیط زیست در این شرکت داد و گفت: شرکت فعالیت های گسترده ای را در زمینه تولید رنگی که حافظ محیط زیست باشد را انجام داده است و به همین دلیل محصول جدید شرکت با برند آتیه هادی رنگ که رنگ روغنی بدون سرب می باشد را به بازار عرضه کرده است که نسل جدید رنگ های روغنی است و حافظ محیط زیست بوده و به سلامت مصرف کننده نیز آسیبی نمی رساند.
وی با توضیح این که در حال حاضر کارشناسان این شرکت روی محصولات پایه آب در حال کارهستند، گفت: نیاز بازارهای دنیا به سوی این محصولات است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات این شرکت اشاره کرد وگفت: یکی از مشکلات صنعت داخلی کشور خود تحریمی است، شبکه بانکی باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بیشتر همکاری کند، چون اگر تولید رونق بگیرد اشتغال هم ایجاد می‌شود.
فرخ نژاد مشکل دیگر پیش روی شرکت تحت مدیرت خود را کمبود نیروی کار ماهر اعلام کرد و گفت: برای گرفتن نیروی کار با مشکل مواجه هستیم کسانی درخواست کار می‌دهند که مدرک دارند، اما توان انجام کار ندارند. به عنوان مثال شرکت از بین ۱۲۷ نفر که فرم درخواست کار داده بودند و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس شیمی بودند، یک نفر دیپلم را که دارای ۲۰ سال تجربه کار بودجذب کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یک کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در جوار کارخانه برای آموزش افراد متخصص ایجاد شود.

فرخ نژاد

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.