تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 14:38
کد خبر : 6437

 در استان گلستان

افتتاح سومین مدرسۀ ساخته‌شده توسط بانک پاسارگاد

افتتاح سومین مدرسۀ ساخته‌شده توسط بانک پاسارگاد
اخبار پولی مالی- مدرسۀ شش‌کلاسۀ امیرکبیر در روستای «قرنجیک» استان گلستان توسط بانک پاسارگاد افتتاح شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، آیین افتتاح مدرسۀ شش‌کلاسۀ امیرکبیر در روستای «قرنجیک» استان گلستان با حضور مدیرعامل و مدیران بانک پاسارگاد، فرماندار آق‌قلا، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ادارۀ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد.

بانک پاسارگاد همواره مسئولیت‌های اجتماعی را رویکردی متعالی به کسب‌وکار برمی‌شمارد و به‌صورت پیوسته، اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در این راستا در دستور کار خود دارد. فعالیت‌های مدرسه‌سازی به‌دلیل اهمیت بالای آن در رشد و توسعۀ آینده‌سازان ایران عزیز و تاثیر مستقیم در آبادانی و آینده کشور در کانون اصلی توجه بانک پاسارگاد در زمینۀ ایفای مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد.

آیین بهره‌برداری مدرسۀ امیرکبیر روستای قرنجیک پس از مراسم افتتاح دو مدرسۀ دیگر در روستاهای پیرآغاچ و صحنه در شهرستان آق‌قلا در روز ۲۶آبان۱۴۰۰ با حضور مدیران بانک پاسارگاد و مسئولان محلی صورت پذیرفت. این مدرسه با شش کلاس درس، فضای آموزشی ۷۴۵مترمربعی را در اختیار ۱۱۸ نفر از دانش‌آموزان این روستای آسیب‌دیده از سیل قرار داده و محیط ایمن و استانداردی را جهت تحصیل فرزندان این روستا و مناطق مجاور فراهم آورده است.انک، آن‌ها را مایۀ مباهات دانست.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.