تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 10:28
کد خبر : 13459

با حضور تنی چند از مسئولان بانک و مشتریان صورت گرفت:

افتتاح باجه بانک ملی ایران در بورس کالای جزیره کیش

افتتاح باجه بانک ملی ایران در بورس کالای جزیره کیش
اخبار پولی مالی- باجه بانک ملی ایران در بورس کالای ایرانی جزیره کیش با حضور تنی چند از مسئولان بانک و مشتریان افتتاح شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این باجه با هدف حمایت از صادرات محصولات داخلی از درگاه مناطق آزاد و ارتباط با کارگزاری های فعال در جزیره کیش افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید فرید موسوی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در مراسم افتتاح این باجه اظهار امیدواری کرد، خدمات بانکداری به بهترین شکل به مشتریان ارائه شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش همکاران در خدمت رسانی گسترده به مشتریان در ایام پایانی سال، بر اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان تاکید کرد.

موسوی ضمن اشاره به نقش آفرینی و رسالت بانک ملی ایران در ارائه خدمات نوین بانکی و مشارکت در توسعه پایدار اقتصادی، گفت: منطقه کیش دارای پتانسیل فراوان گردشگری است که امیدواریم افتتاح این واحد بانک کمک موثری برای صاحبان کسب و کار منطقه باشد.

در ادامه حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری مدیریت اداره امور شعب استان در کسب مجوزهای لازم برای افتتاح این باجه بانک ملی ایران عنوان کرد: تمام کوشش و تلاش ما بر این است که خدمات بهینه مالی  را در جهت تکریم مشتریان ارائه دهیم و این باجه نمونه‌ای بارز از پایبندی و ایفای تعهدات ما را نشان می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بانک ملی ایران متعلق به تمام مردم ایران است گفت: بانک ملی ایران با توجه به ماهیت ملی بودن خود در تمام برنامه ها و اقداماتش به تمامی گروه های جامعه توجه ویژه ای دارد.

در پایان مدیران بانک ضمن گفت و گو با کارکنان شعب حوزه کیش، پاسخگوی مطالب مطرح شده بودند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.