تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 11:59
کد خبر : 3258

معاون اداره کل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت :

اعتبار دفترچه بیمه سلامت چهارده میلیون بیمه شده تمدید شد

اعتبار دفترچه بیمه سلامت چهارده میلیون بیمه شده تمدید شد
اخبار پولی مالی- تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت برای حدود 14 میلیون نفر از بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستائیان تا پایان آذرماه انجام شده و این افراد نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه (اعتبار بیمه ای) خود ندارند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، حمید متینی برومند، معاون اداره کل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت درباره تمدید اعتبار بیمه ای (دفترچه) بیمه شدگان در دو صندوق سلامت همگانی و روستائیان و عشایر افزود: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و بدلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و گسترش این بیماری، در چند نوبت اقدام به تمدید سیستمی دفترچه های بیمه سلامت کرد که این اقدام در هفته گذشته نیز انجام شد.
وی اظهار کرد: در پایان شهریور ماه اعتبار بیمه ای (دفترچه) حدود ۱۴ میلیون نفر از بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستائیان و عشایر به اتمام میرسید که با تصمیم مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت، بیمه نامه این افراد تمدید شد تا نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نداشته باشند.
معاون اداره کل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت بیان کرد: این افراد در صورت مراجعه به مراکز درمانی و پس از استعلام برای وضعیت بیمه ای، مشکلی نداشته و تاریخ اعتبار بیمه ای این افراد تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
وی یادآور شد بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #۱۶۶۶* و استفاده از سرویس استحقاق سنجی مبتنی بر پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان درمان کشور، از آخرین وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.