اطلاعیه بانک قرضالحسنه مهر ایران درخصوص بهروزرسانی سامانهها

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، بدین وسیله به اطلاع مشتریان میرساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وامهای پرداختی که در مقایسه با سایر بانکها عدد کمنظیری است، سامانههای بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبهرو بوده است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانهها و همچنین اختلالهایی که در برخی از ساعات اوج تراکنشها در سامانههایی همچون همراهبانک «مهریران» رخ داده، همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.
ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، به اطلاع میرساند که بهطور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گستردهتر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و بهروزرسانی سامانههای مختلف بهویژه نرمافزار همراهبانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلالهای ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایستهتر به همراهان بانک مهربانیها خواهیم بود.
مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نتبانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نتبانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) بهصورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰