تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 11:52
کد خبر : 14500

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد؛

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان
اخبار پولی مالی- براساس قرارداد مشترک بین وزارت نفت و بانک توسعه صادرات ایران بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت¬های دانش¬بنیان و نوآور حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اختصاص می یابد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، سید علی حسینی، مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران اظهار داشت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از این تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰( منابع حاصل از صرفه جویی انرژی) و ۱۰ هزار میلیارد ریال دیگر از محل منابع بانک توسعه صادرات تامین می شود.
وی یادآور شد: تسهیلات یاد شده با نرخ ۹ درصد در سال، در قالب سرمایه در گردش و طرح به ترتیب در دوره بازپرداخت یک و پنج ساله به شرکت های دانش بنیان صادرات محورحوزه نفت، گاز و پتروشیمی اعطا می شود.
وی با ذکر این نکته که ۶۰ درصد از تسهیلات تلفیقی توافق شده ذیل این قرارداد، به سرمایه درگردش و ۴۰ درصد به طرح ها تخصیص می یابد، گفت: شرکت­های دانش بنیان خواستار این تسهیلات باید معرفی نامه وزارت نفت را به بانک ارایه دهند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پایان از آمادگی ارائه تسهیلات در حداقل زمان به متقاضیانی که پرونده اعتباری خود را تکمیل کرده وامورمربوطه آن انجام شده، خبر داد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.